Eu wil heimelijk watervoorziening gaan privatiseren

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Quote:
Ik lees hier geregeld van;

Ik lees geen kranten meer,want ik word er depri van.

Maar worden julllie dan niet depri van dit soort berichten?

Laat het op zn beloop,we kunnen er toch niets aan doen,want de rest van NL zijn net makke schapen in een rij.


Ik weet dat Mike ook A Jones volgt en andere berichten over deze onderwerpen die heel ontmoedigend zijn. EN toch blijft hij heel positief ik ben ook wel benieuwd hoe hij dat doet. :-)

 
Ik hunker naar kennis. Het is een feit dat de machthebbers achter de schermen beschikken over zeer oude en verreikende kennis, waarmee ze d.m.v. omkeringen en vervormingen een negatief krachtveld willen creeren. Ik bestudeer de elite om erachter te komen wat zij weten en keer vervolgens de omkeringen om, om zo weer terug te komen bij de waarheid. Ik prik door de leugens en de misleiding heen en zie dit als een min of meer objectieve studie. Als ik nl. boos of angstig word, voed ik exact dezelfde energie en schiet ik mijn doel voorbij. Gewapend met de opgedane kennis zet ik me vervolgens in voor waarheidsvinding en het presenteren van positieve alternatieven.

Mike

 
Ik heb tot eind 2010 ook A Jones en D Icke gezien en geluisterd en gevolgd alleen nu wat minder omdat het teveel negativiteit bevat, kijk vrijwel geen tv (hypnosebox) dus ook geen nieuws. Ik hunker net als Mike naar kennis en kijk nog wel naar nieuws achter het nieuws dus niet hoe de media het brengt want die klopt (meestal) niet. Alleen doordat ik wel veel me bezig ben geweest is het moeilijk om het geheel los(ser) te laten en er dus mee te stoppen (tijdelijk of geheel) omdat je telkens er aan herinnerd word dat je het weet.

 
Zoals ik al eerder zei Mike denk ik dat Vamachara een leuk boek voor je is. :-)

 
Ik ben ook iemand die naar kennis hunkert. Nu is dat met de komst van internet een uitkomst, anders had ik een abonnement bij de bibliotheek gehad.

Ik bestudeer de elite al langer dan dat ik voeding bestudeer. Ik doe het namelijk al 17 jaar inmiddels (ik ben 37). Het heeft mijn kijk op de wereld enorm veranderd en ik zie ook wanneer iets niet klopt. De avond dat ik vernam over 9/11 wist ik dat het niet klopte.

Er is echter ook veel gegis, disinfo, grijze gebieden en een hoop fantasie. Aan de andere kant is het zo vaak zo simpel om het te toetsen: follow the money, follow the power.

In de 17 jaar tijd, heb ik de ontwikkelingen wel gezien en het wordt steeds duidelijker dat de NWO echt zichtbaar is. De ontwikkelingen in Amerika gaan zo hard en zijn zo weerzinwekkend dat ik blij ben dat het hier nog niet zo ver is. Maar het gaat zeker die kant op.

En net als Mike denk ik niet in negativiteit, het is niet te negeren namelijk. Je kop in het zand steken is niet de oplossing. Je licht laten schijnen wel.

"You can go into a pitch black room full of evil, full of darkness, and light a little candle - and instantly, that darkness flees - but you can't do the opposite. You can't go into a well-lit room full of truth, wisdom, righteousness, joy, health, and harmony, with the universal power. You can't take any amount of darkness and go into that well-lit room and have any effect whatsoever."

 
Wat ik maar niet kan gebrijpen is dat die mensen zo in en in slecht zijn en bewust de hele aardkloot vernietigen. Je hoeft de site van Kat er maar op nalezen om te kunnen aanschouwend in wat voor gruwelijkheden deze mensen en hun helpers toe in staat zijn, deze macht te behouden en te vergroten.

Gezien deze mensen zoveel kennis hebben zal er ook wel niet zoiets als karma bestaan.

 
Karma bestaat wel degelijk. What comes around goes around en men zal zeker verantwoordelijkheid moeten afleggen. Zie ook de topic over leven na de dood: er is in de andere wereld niet of nauwelijks sprake van het kwaad, zoals het hier op aarde verspreid is geraakt. Bedenk dat dit parasieten zijn die niets zelf kunnen scheppen en ons gebruiken om hun verstoorde versie van de werkelijkheid waar te maken. Geen mensenkind wordt boosaardig geboren, maar door leugens, misleiding en bedrog kunnen we ons tijdens ons leven wel schuldig maken aan verkeerde daden. Het is een illusie en wie door de illusie heen prikt komt bij de waarheid. Deze absolute en objectieve waarheid zullen ook de parasieten onder ogen moeten zien.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.160
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan