Ik ben ook iemand die naar kennis hunkert. Nu is dat met de komst van internet een uitkomst, anders had ik een abonnement bij de bibliotheek gehad.
Ik bestudeer de elite al langer dan dat ik voeding bestudeer. Ik doe het namelijk al 17 jaar inmiddels (ik ben 37). Het heeft mijn kijk op de wereld enorm veranderd en ik zie ook wanneer iets niet klopt. De avond dat ik vernam over 9/11 wist ik dat het niet klopte.
Er is echter ook veel gegis, disinfo, grijze gebieden en een hoop fantasie. Aan de andere kant is het zo vaak zo simpel om het te toetsen: follow the money, follow the power.
In de 17 jaar tijd, heb ik de ontwikkelingen wel gezien en het wordt steeds duidelijker dat de NWO echt zichtbaar is. De ontwikkelingen in Amerika gaan zo hard en zijn zo weerzinwekkend dat ik blij ben dat het hier nog niet zo ver is. Maar het gaat zeker die kant op.
En net als Mike denk ik niet in negativiteit, het is niet te negeren namelijk. Je kop in het zand steken is niet de oplossing. Je licht laten schijnen wel.
"You can go into a pitch black room full of evil, full of darkness, and light a little candle - and instantly, that darkness flees - but you can't do the opposite. You can't go into a well-lit room full of truth, wisdom, righteousness, joy, health, and harmony, with the universal power. You can't take any amount of darkness and go into that well-lit room and have any effect whatsoever."