Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mercenary school for failed crypto investorsOverweeg je bijscholing?
Goed man dat je weer actief bent op het forumMercenary school for failed crypto investors
Iets in die koers BGoed man dat je weer actief bent op het forum
Heksenspinsels verjaagd?
Freule is goed bezig
OllonkrengTrollongren?
Handig, zo'n popi-woord als "verbinden" gebruiken wanneer "controle" bedoeld wordt.EU wil interoperabiliteit tussen social media apps zoals Telegram, Facebook Message, Whatsapp en Signal.
Europees plan om Whatsapp, Signal en Telegram te 'verbinden' lijkt lastig uitvoerbaar
De Europese Raad wil met de Digital Service Act (DSA) - een Europees wetsvoorstel waarover de laatste onderhandelingen gaande zijn - onder meer bereiken dat berichtendiensten zoals WhatsApp, Signal, Telegram en Facebook geïntegreerd worden. Het voorstel lijkt echter moeilijk uitvoerbaar.www.agconnect.nl
Maak je niet druk gaat nooit lukken.Handig, zo'n popi-woord als "verbinden" gebruiken wanneer "controle" bedoeld wordt.
Weer zo'n vals taalgebruik, grrr
Dan maar hopen dat de postduif geen windmolen tegenkomt.Maak je niet druk gaat nooit lukken.
Ik gebruik geen suikerberg app, ook de Iraanse telegrap niet, signaal werkt prima maar heb ik ook niet, geen simkaart voor mobiel.
Ben prima bereikbaar per post (duif)
Bij belasting aanslagen geen probleemDan maar hopen dat de postduif geen windmolen tegenkomt.
Jeroen roept mensen op om dit zeker te doen.Dit wordt op telegram flink doorgestuurd, zijn er hier mensen die dit hebben getekend?
De wereld staat op z'n kop. De feedback is allang gegeven over dat hele circus. Maar de EC heeft dat helaas nét gemist en wil graag nog wat registraties...ik bedoel feedbackWel jammer dat je weer eerst een account moet aanmaken.