Communication blackout. Something big is about to drop.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Deze snap ik, maar vertel es wat: 'die verrader van een' je hier mee bedoeld?Gelukkig kunnen ze op deze manier ook zien waar Snowden zich bevindt.
Mike
Dat maakt dan weinig uit, als je leven afhankelijk is van Facebook heb jr geen levenMijn leven staat stil zonder Facebook.
Zie de Q posts. Snowden was een CIA-agent die infiltreerde bij de NSA om deze ten val te brengen. Daarmee zou de CIA de beschikking hebben gehad over de faciliteiten van de allergrootste inlichtingendienst ter wereld. Onder Hillary Clinton zou Snowden als een held naar Amerika zijn gehaald, maar in Trumps volgende termijn zal hij als de verrader die hij is worden uitgeleverd en geexecuteerd. De white hats hebben nog een appeltje met hem te schillen!Deze snap ik, maar vertel es wat: 'die verrader van een' je hier mee bedoeld?
Wellicht heb ik wat gemist?
Ik mis niks. Die shithole heb ik met het verlaten van Whatsapp volledig achter me gelaten.Wat moeten nu al die mensen met hun smartphones?
Dorothé
Arizona audit report.Communication blackout. Something big is about to drop.
Mike
Waarom?M.a.w. Signal is niet te vertrouwen.
Mike
Op Fats forumWat moeten nu al die mensen met hun smartphones?
Dorothé