Luz
Well-known member
OK vertel, waarom vind je van niet?Nee vind ik niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
OK vertel, waarom vind je van niet?Nee vind ik niet.
Ja dat is een goeie. Ga dat maar eens uitleggenOK vertel, waarom vind je van niet?
Ik denk dat als mensen volledig in hun eigen bubbel zitten, ze steeds radicaler in hun ideeen kunnen worden. Daar waarschuwt Mattias Desmet voor, dat we in ieder geval de twijfel teweeg moeten zien te brengen, om extreme radicalisering te voorkomen.Ja dat is een goeie. Ga dat maar eens uitleggen
Is gewoon niet handig
OK vertel, waarom vind je van niet?
en vise versaOmdat een extreemrechtse bubbel zonder linkse correctie extreem gevaarlijk is voor de democratie en rechtsstaat.
Haagse bubbels zijn het grootste gevaar, communisten zijn zo weg, enige wat je nodig hebt is een lap vlees en de Soy brigade kruipt in hun safe SpaceOmdat een extreemrechtse bubbel zonder linkse correctie extreem gevaarlijk is voor de democratie en rechtsstaat.
De enorme groei bij Meta, het moederbedrijf van Facebook en Instagram, is met een harde klap tot stilstand gekomen. Topman Mark Zuckerberg ziet zich genoodzaakt meer dan 11.000 medewerkers te ontslaan. Het bedrijf is té snel té groot geworden.
Is een teken dat je goed bezig bent.Nog maar een paar dagen online, nu al door trollen aangevallen.
Ook accounts met klein bereik zijn blijkbaar niet vrijgesteld.
Afijn, zo krijg ik wel meer bereik.
En als ik trollen trek vallen zij geen invloedrijke critici aan.Is een teken dat je goed bezig bent.