Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je kunt Thunderbird installeren (freeware van Mozilla) en daarin je hotmail mail-account configureren. Ideaal om reclame te vermijden.Als ik hotmail open krijg ik steeds de mogelijkheid boven in de regel om de nieuwe versie van hotmail te gaan gebruiken.
Maar dit wil ik niet.
Het ergste is dat hun advertentie bijna de hele pagina beslaat en die kan ik niet wegklikken.
Ik kan dus helemaal niets doen op dat moment . Wel feedback geven op den duur.
Daar zullen jullie dan ook wel last van hebben of niet?
Misschien een ander programma installeren.
Ik heb zelf een paar jaar geleden de switch gemaakt naar peotonmail.Als ik hotmail open krijg ik steeds de mogelijkheid boven in de regel om de nieuwe versie van hotmail te gaan gebruiken.
Maar dit wil ik niet.
Het ergste is dat hun advertentie bijna de hele pagina beslaat en die kan ik niet wegklikken.
Ik kan dus helemaal niets doen op dat moment . Wel feedback geven op den duur.
Daar zullen jullie dan ook wel last van hebben of niet?
Misschien een ander programma installeren.
De Nationale Rechtbank beveelt om Telegram te sluiten in Spanje nav een klacht van enkele TC kanalen daar er delen van uitzendingen ed gepost werden zonder hun toestemmingLa Audiencia Nacional ordena bloquear Telegram en España: ¿qué pasará ahora con la aplicación?
Telegram, la aplicación de mensajería instantánea alternativa a WhatsApp más popular, será bloqueada en España de manera cautelar por orden del juez de la Audiewww.lavanguardia.com