False flags en andere geheime operaties

@Godsgeschenk

Het is niet eens dezelfde persoon. Elkedageenei plaatste deze video eerder in het Regenboog illusie topic (pagina 99 en 100).
Heb daar ook op gereageerd, Elkedageenei heeft na mijn laatste (onderstaande) reactie, geen reactie meer gegeven.

Het is toch niet zo moeilijk om toe te geven dat het bij nauwkeurige observatie niet om dezelfde persoon en bril gaat.

Hieronder mijn reactie daarop:

Wie beweert dat? Je reageert nogal emotioneel en zal daar een goede reden voor hebben.
Sprout het maakt mij niet veel uit of het nu valse vlag is of niet.
Ik reageer net zo emotioneel als de 'onderzoekers' in de vele false flag video's.
Een heel aantal pagina's terug heb ik de zogenaamde argumenten en insinuaties van een Oslo false flag video ontkracht.
De reden voor mijn vertoon is dat ik het onbegrijpelijk vind dat iemand met weinig inzicht en een niet nauwkeurige objectieve kijk, een filmpje de wereld in slingert met insinuaties als zijnde bewijs, en daarvoor (tien)duizenden views en likes krijgt.
Het lijkt net een soort religie, iedereen die erin geloofd praat elkaar na. Ieder stukje bewijs wat op iets anders duid wordt buiten beschouwing gelaten. Personen die met tegenstrijdig bewijs komen worden genegeerd of bespot.

Dat kuiltje in haar kin is op de foto’s mogelijk niet te zien ivm overbelichting van de onderkant van haar gezicht. En er zit volgens mij zo’n 10 kg gewicht tussen beide opnamen. Als hij de fotos overelkaar plaatst is de gelijkenis wel sterk.
Genoeg beeldmateriaal, ook als ze gewichtiger is. Maar het slachtoffer heeft geen duidelijk kuiltje in haar kin zoals de tiener in video.
https://www.google.nl/search?q=Geor...YlAKHYS1CzYQ_AUICigB&biw=1600&bih=770

Haar bril, met streep op het pootje, het pootje is ook 'hoger' dat het pootje van de bril in de video:
georgina-callander-tweet-2.jpg

18643793_10155415432007164_411879637_n.jpg

Bril in originele video, nog duidelijker te zien dat het een andere bril is:
- bril in video heeft glimmende ‘details’ op de hoeken waar de pootjes beginnen, zeer duidelijk te zien in deze originele video, en afwezig op de foto's, kortom andere bril.
Kom op je moet toch toegeven dat het een andere bril is? Daar hoef je geen opticien voor te zijn.

Je ziet wel eens foto’s waarvan twee gezichtshelften van verschillende mensen tegen elkaar worden gelegd, dat past nooit dus ik sluit het niet uit.
Dat past zeker wel.[URL]https://twinstrangers.net/[/URL]
[URL]https://www.google.nl/search?q=twinstrangers&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi1gZWhtYnUAhXHLVAKHbE5AdMQ_AUICigB&biw=1600&bih=770[/URL]

"ik sluit het niet uit"
Het zou toch niet bijster zijn van degenen die een false flag zouden plegen om precies dezelfde persoon te interviewen die 'zogenaamd' zou zijn overleden als slachtoffer.

En wat denk je over de aanmerkingen over de asymmetrische neus en beugel? Op haar beugel foto's was het meisje overduidelijk jonger. Op haar niet beugel foto's ouder en steviger. Waarom zou je nu dan weer een beugel dragen, dat is compleet irrationeel.

Het overleden meisje heeft overigens een vrij lang voorhoofd, ook te zien op eerst foto waar haar voorhoofd achter de pony uitkomt. Het meisje in de video heeft juist een meer gedrongen voorhoofd.

Hoog voorhoofd achter de pony:
georgina-callander-tweet-2.jpg

Hoog voorhoofd:
nintchdbpict000326174420.jpg

Hoog voorhoofd:
georgina-callender-2.jpg

Meer gedrongen voorhoofd:

Maar de angstzaaierij vind ik walgelijk. Steeds worden de aanslagen eruit gelicht in de media wie het ook gedaan heeft. Valse vlag wil alleen zeggen dat er een andere dader achter kan zitten.
Wat heeft valse vlag dan te maken met een meisje dat zogenaamd dezelfde persoon is als een bij de aanslag overleden meisje? Het zegt niet over de daders.

En bang maken want dan moeten we verdedigd worden, dus meer geld naar defensie, wapens enz. En haat oproepen tegen moslims is dat niet wat er achter zit?
Er zit zeker meer achter. Het is allemaal onderdeel van het chaos spel.

De door Saudi-Arabië en Qatar gefinancierde "haat-imams" en moskeeën zullen zeker onderdeel zijn van het plan. Als het plan is greep te krijgen op het westen dat zou het niet wenselijk zijn als er groot westers verzet zou komen tegen massa-immigratie en radicalisering/islamisering omdat het plan dan in de kiem gesmoord zou worden. Massa immigratie dient zo lang mogelijk door te gaan.
Vandaar ook de doofpotten en zeer gekleurde berichtgeving hierover in de massa media.

Copycat gedrag van sympathisanten zal waarschijnlijk eerder het gevolg zijn van de berichtgeving dan extreme witte mannen die moslims te lijf gaan (al is dat ook niet uit te sluiten).
Wat in ieder geval niet het gevolg is van de berichtgeving is een andere koers van de gevestigde politiek.

De plaats delict in Manchester:
https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/05/nintchdbpict000326050925.jpg

Sprout je wilt nog steeds je gelijk halen door je hele post opnieuw te plaatsen, terwijl het overduideljjk een valse vlagoperatie is. Zelfde modusoperandus, occulte symbolen, occulte datum weer op de 22e.. Oftewel er zal gerust iets gebeurd zijn wat op een aanslag lijkt maar het is niet een daad van alleen deze zelfmoordmoslim. Er zit veel meer achter. Of dit meisje nu wel of niet dezelfde bril heeft,, eerljk gezegd boeit dat me niet zo.
http://www.wakingtimes.com/2017/05/24/ariana-grande-illuminati-beta-kittens-pop-culture/

De daaraan voorafgaande oefening zie je hier:
&feature=youtu.be

Sprout je wilt nog steeds je gelijk halen door je hele post opnieuw te plaatsen, terwijl het overduideljjk een valse vlagoperatie is.

Ja ik wil zeker mijn gelijk halen, jij durft echter niet toe te geven dat het bij nadere observatie een andere persoon is, je laat het bij "ik sluit het niet uit" of "het boeit me niet".
Ik wil graag fake nieuws graag gescheiden houden van echt nieuws.

Zelfde modusoperandus, occulte symbolen, occulte datum weer op de 22e.. Oftewel er zal gerust iets gebeurd zijn wat op een aanslag lijkt maar het is niet een daad van alleen deze zelfmoordmoslim. Er zit veel meer achter.
Dan ontken ik niet, dat is waar het wel over moet gaan. Ik heb eerder gezegd: "Echt ontmaskeren of eigenaardigheden aantonen noem ik een bepaalde numerologie rondom de aanslag blootleggen, het samenvallen met bepaalde satanische feestdagen, een toevallige samenloop met een geplande oefening, mensen die geïnformeerd zijn om een plek niet te bezoeken, vreemde feiten die in een live uitzending naar voren kwamen maar nog niet bekend konden zijn op dat moment, merkwaardige getuigenverklaringen over gebeurtenissen die niet in de mainstream naar voren komen (nu bijv vrouw die een verdachte persoon gezien had), etc."

Of dit meisje nu wel of niet dezelfde bril heeft,, eerljk gezegd boeit dat me niet zo.
Als je dat niet boeit dan begrijp ik niet waarom je deze video überhaupt deelt.
Het boeit mij wel. De video met tiener is fake nieuws, het is onjuist om te beweren dat de persoon in leven is omdat iemand anders er zo ongeveer op lijkt, maar bij nauwkeurige observatie een compleet andere persoon is.
95% van de mensen die zo'n video liked zou niet willen toegeven dat het bijv. inderdaad een andere bril is. Of dat de verhoudingen in het gezicht (hoog voorhoofd, kuiltje in kin, asymmetrische neus) inderdaad anders zijn. Tegenstrijdig bewijs negeren neigt behoorlijk naar een religie.

Claimen dat de video van de geïnterviewde tiener bewijs is van een false flag is onjuist en werkt averechts, een buitenstaander met kritische waarneming ziet dat het niet dezelfde persoon is en gaat hierdoor eenieder die een andere visie heeft op een dergelijke aanslag als 'complotter' zien.

Verpleegster in Manchester ziekenhuis tegen Koningin Elizabeth:
"We'd all practiced about a month ago, which it all worked like clockwork"

?t=1m47s

Mark

Hoi Sprout,

Ik moet eerlijk bekennen dat mij het niet zo opgevallen was. Ik ben er niet zo diep op ingegaan.
Sorry.

@Elkedageenei
Wat een ongelooflijk filmpje is dat wat je geplaatst heb met die oefening.

Dorothé

Bizar he dag filmpje van die oefening, zomkrijg je meteen een idee van het zogenaamde 'echte werk' ....

Dit is ook een interessant filmpje

May zegt dat fake news verwijderd moet worden en degeneb die het plaatsen moeten gerapporteerd worden. Weren we meteen de reden van de aanslag, want internet is gevaarlijk.

Als je de film 'Wag the dog' nog niet gezien hebt, ga hem bekijken en je ziet hoe een oorlog wordt verkocht aan het publiek.

Brendon O'Connell had een paar jaar geleden een samenvatting van de film gemaakt, vermengt met beelden van werkelijke gebeurtenissen die laten zien hoe dicht die film de waarheid benadert. Elke oorlog opnieuw.

Mark

Crisis-solutions biedt grote crisis simulaties inclusief acteurs en gesimuleerde nieuwsuitzendingen.

Dit is wat ze schrijven over hun grootste simulatie tot nu toe:

The largest simulation exercise in which Crisis Solutions had ever been involved was about to get underway. We were in a glass-fronted room in a tower block overlooking London with close to one hundred people. This was the exercise command centre and the hub of what was about to unfold.

A young man in a dark business suit rose to his feet and said: “We go live in ten seconds”. A hush descended on the room, which was abruptly broken by the insistent music of a simulated TV news bulletin. All over London, elsewhere in the UK and across the world, more than 80 corporate crisis teams were simultaneously seeing the same streamed news and the exercise was under way.

Je kan het verhaal verder lezen op http://www.crisis-solutions.com/crisis-solutions-clients/remembering-the-market-wide-exercise/

Mark

De laatste jaren vinden er veel aanslagen plaats op de 22e dag van maart, mei en/of juli. Dus 22 juli van dit jaar zou ook weer een datum kunnen zijn waarop ze iets gepland hebben.

Mark

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan