False flags en andere geheime operaties

Een account op het onlineplatform 4Chan, dat van de verdachte lijkt te zijn, spreekt afgelopen zomer al van een langlopende ruzie met docenten op het Erasmus MC. Die zouden hem steeds schorsen ‘omdat hij raar is’. Hij raakt erdoor gefrustreerd: ‘dit is een demonische wereld waarin de goede mensen verliezen’. Tegelijk praat de man erover dat hij zijn konijn en hond mishandelde en dat iemand in zijn omgeving dat heeft gefilmd. Ook stelt hij geestelijke problemen te hebben. Gewone mensen (‘normies’) begrijpen hem niet, schrijft hij. ‘Ik heb grote spijt van wat ik mijn onschuldige dieren aan heb gedaan. Mijn echte vijand was de faculteit’.
4Chan is een discussieplatform waarop nauwelijks tot geen controle plaatsvindt. Het kanaal waarin de discussie plaatsvindt heeft ‘pol’, een afkorting van politically incorrect (politiek incorrect). Er worden, ook door het account van de verdachte, scheldwoorden voor joden en zwarte mensen gebruikt. Andere 4Chan-gebruikers, die de afgelopen maanden contact hadden met het account van de verdachte, vragen zich nu af wat er gebeurd is: ,,Hebben wij hem over het randje geduwd?”

Het verhaal klopt weer eens van geen kanten!
De dader heet Fouad L. Blijkbaar een noord Afrikaan of arabier gezien die naam. Maar hij zat op 4chan en was extreem rechts🤡 apart zeg. De script schrijver heeft veel steken laten vallen hier.

Het verhaal klopt weer eens van geen kanten!
De dader heet Fouad L. Blijkbaar een noord Afrikaan of arabier gezien die naam. Maar hij zat op 4chan en was extreem rechts🤡 apart zeg. De script schrijver heeft veel steken laten vallen hier.

..is "FVD" nog niet in het artikel gevallen.😉

Fouad L had ook al Asperger? Net zoals die Spanjaard die op de Universiteit heeft geschoten op leerlingen en docenten. ‘Toevallig’ zeg beiden Asperger. En die gebeurtenissen ook bijna tegelijk plaatsgevonden? Typisch..

Forum statistieken

Onderwerpen
4.540
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan