Feminisme

2flCmRM.jpg

Mike

#MeToo:

https://ejbron.wordpress.com/2018/02/22/rechtszaak-bij-de-arrondissementsrechtbank-karlsruhe-asielzoeker-uit-kameroen-steekt-7-jarig-meisje-neer-met-zes-messteken/

Mike

#MeToo:

https://fenixx.org/2018/02/23/muziek-stond-te-hard-syrier-slachtte-vrouw-af-met-meer-dan-100-messteken/

Mike

Vrouwen kunnen vreselijk zijn. Ik zelf ben helaas vaak te braaf, ga nergens tegenin, eerlijk, eerbiedig, respectvol tegenover de ander. Dit is me al vaak duur te staan gekomen. Nu ook weer op mijn huidig werk. Ik ga niet nader erop in wie, maar ik ben helaas zeer onaangenaam behandeld geworden. Heb me uit fatsoen niet geweerd. Eergisteren brak het in mij en ik heb mijn vriend medegedeeld dat ik naar ander werk op zoek ben. Gisteren werd ik weer onaangenaam behandeld en ik dacht, egaal hoe het loopt, al word ik ontslagen, ik weer me. Ik heb op een duidelijke manier van me af gesproken en de persoon in kwestie veranderde daarna als een blad aan een boom. Maar ja, voor hoelang. Wat ik hiermee wil zeggen, dat vrouwen echt heksen kunnen zijn, zeker als je niet zo bent. Dan moet je het onderspit delven omdat ze ervan genieten iemand te kleineren.

Dorothé

Ik heb op een duidelijke manier van me af gesproken en de persoon in kwestie veranderde daarna als een blad aan een boom. Maar ja, voor hoelang. Wat ik hiermee wil zeggen, dat vrouwen echt heksen kunnen zijn, zeker als je niet zo bent. Dan moet je het onderspit delven omdat ze ervan genieten iemand te kleineren.

Als je je zelf dominant opstelt draaien ze 180 graden. Dit is niets meer dan een 'shit test' om te zien of je genoeg zelfvertrouwen uitstraalt voor ze om zich volgzaam naar op te kunnen stellen.

Mike

Het was een ongelooflijke ervaring, als in een film.

Hoop dat ik dat zo kan blijven volhouden. Is een goede leer voor het gehele leven. Misschien moest het wel zo zijn.

Dorothé

Dorothe, je hebt zojuist een zeer belangrijke les geleerd:

De ware aard van de vrouw is VOLGZAAM. Indien zij niet beteugeld wordt en te veel vrijheid krijgt, wordt zij automatisch tiranniek.

Blijf van je afbijten, anders blijf je dit overal tegenkomen in elke arbeidssituatie waar je met vrouwen te maken hebt.

Mike

Ja, het gebeurt al mijn gehele leven. Dit was de eerste keer dat ik van me afgebeten heb. Kun je nagaan, op 49 jarige leeftijd. Maar ik moest wel, het werd echt te gek voor woorden. Het ligt dus toch ook wel aan mij, maar ik zie niet in waarom men mij dan moet 'pesten'.

Dorothé

Ik laat er nog dit over los: Als niet komt tot iet, kent iet zich zelve niet.

De goede lezer leest tussen de regels door....en begrijpt wie ik bedoel met iet.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan