Feminisme

Je maakt een geintje, Joost, maar daarin schuilt precies de valkuil waarin we worden gelokt, man en vrouw. Hoerige vrouwen krijgen hiermee automatisch mannelijke aandacht en die lopen er als kwijlende honden achteraan. Het is aan ons mannen om een hogere standaard aan te houden en op 'thot patrol' te gaan en dit soort vrouwen resoluut af te wijzen. Ze zijn notoir onbetrouwbaar, narcistisch, egoistisch, materialistisch, etc. Vroeger hadden ze hier in het Engels al een uitdrukking voor onder mannen: thinking with the wrong head!

Mike

Mag alleen als ze mooie billen hebben :D.

Jij gaat duidelijk voor het stukje extra uit het artikel ?
Het is gewoon een stuk vitrage! Niks meer dan dat.

Ik val bijna van mijn stoel. Die broek...ongelooflijk. Tja, ik ben voor deze hippe broek toch net iets te preuts opgevoed. Ik ben mijn ouders wel dankbaar hiervoor.

Dorothé

Dorothé

Wees blij! Je moet wel van God los zijn wil je dit aantrekken. 1 keer bukken en je scheurt eruit! Niks hips aan Dat proberen ze je wijs te maken.
behalve dat je hips duidelijk zichtbaar zijn. Tegenwoordig hebben ze ook roze mandjes bij de jumbo. Daar kun je boodschappen mee doen en geef je meteen aan dat je vrijgezel bent. Leuke combi met deze broek ?

Hahaha....hoe halen ze het in hun hoofd. Maar roze, staat dat dan voor singel? Ik dacht eerder gay of zo.
Trouwens ik schreef hippe broek, maar dat was cynisch bedoeld hoor, ik vind het heel ordi.

Dorothé

Maar roze, staat dat dan voor singel? Ik dacht eerder gay of zo.

Ja, als je met zo een mandje loopt schijnt het voor single te staan en geef je daarmee aan dat je op zoek bent naar een date. Dat zag ik toevallig vorige week bij editie nl. Ik heb mezelf echt bescheurd. Er was 1 vrouw die dit dus niet door had en met zo een roze mandje liep. Volgens mij had ze een luipaard jas aan.
Dus als je naar de jumbo gaat denk erom dat je geen roze pakt. Als bonus werden er ook nog een paar opening zinnen genoemd. En tja, als er vrijgezelle homo's zijn denk ik ook dat ze vast het roze mandje zullen pakken ja.

Trouwens ik schreef hippe broek, maar dat was cynisch bedoeld hoor, ik vind het heel ordi.

Idd ja. Er blijft niks aan verbeelding over zo. Maar goed, dat is ook juist de bedoeling van dat soort wijven die in staat zijn om zoiets aan te schaffen.

Nou, goed dat ik dat weet van het roze mandje, anders zou ik nog denken: "Wat leuk, een roze mandje, dat neem ik eens, dat is eens wat anders...". Stel je voor.

Dorothé

A ja, hier staat het
https://www.ad.nl/woerden/roze-winkelmandje-moet-single-shopper-aan-nieuwe-liefde-helpen~abe38dc4/

Dorothé

Nou, goed dat ik dat weet van het roze mandje, anders zou ik nog denken: “Wat leuk, een roze mandje, dat neem ik eens, dat is eens wat anders…”. Stel je voor.

Volgens mij is het in het teken van Valentijnsdag. Voor vrouwen die wanhopig op zoek zijn naar een valentijn date of zo.

En wie laten zich ervoor lenen? VROUWEN, want die hebben geen moraal!

Jij noemt het vrouwen. Maar ik vind als je zo er werkelijk zo bij wilt lopen dat het woord vrouw veel te vriendelijk is. Noem het gewoon hoer. Dat zijn gewoon de feiten.

Ik heb mijn vriend al gewaarschuwd dat hij geen roze mandje neemt.
Af en toe komen we toch bij een supermarkt, al is het alleen al voor kattenbakvulling.

Maar de Jumbo eigenlijk bijna nooit, dan eerder de AH. Vraag me niet waarom. Ik weet het niet.

Dorothé

Maar jij woont niet in Woerden Dorothé. Dus wrs zullen ze geen roze mandjes hebben bij jou in de buurt. Zover ik begrijp is het alleen in Woerden.

Nu wat anders. Wat ik nu toch lees, daar valt me de broek van uit, en dat is dan nog erger dan zo een doorschijnbroek :-)
https://nieuwspaal.nl/je-hebt-spijt-van-je-kinderen-wat-nu/

Deze mensen moesten eens een ongelooflijk pak slaag krijgen. Maar misschien is het niet eens waar en wil men ons een onwaarheid door de strot duwen...

Dorothé

Ik kan hier op geen enkele manier begrip voor opbrengen! Sterker nog, hier kan ik zo kwaad om worden dat ik er echt van kan koken!!

Dit is een satirische site…

Ja, nu ik verder kijk zie ik dat het allemaal wel rare artikelen zijn.

Stel je voor...

Dorothé

Is dat zo Joost? Dus er staan verzinsels in? Oké. Dat kan. Neemt niet weg dat dorethe hier iets aanhaalt wat in werkelijkheid wel degelijk gebeurd. Er zijn zat ouders die spijt hebben van kinderen en ze het liefst dumpen!

Tja, grappig is wat anders natuurlijk, maar Nieuwspaal staat vol met verzinsels.

Dat het in werkelijkheid gebeurt (kinderen willen dumpen) is zeker erg triest te noemen, al is dat wel erg zeldzaam. Behalve dat de meeste mensen hun kinderen al op de opvang dumpen, elke dag opnieuw.

Joost

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan