Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Aangenaam. Belle Delphine, aka Gamer Girl, 19-jarig Brits Instagram-'model' dat maar liefst een kwart miljoen pond per jaar verdient aan 'thirsty' (seksueel wanhopige) beta-'mannen' en nu zelfs haar badwater verkoopt voor 30 dollar (!) per flesje:
Nou ik zou er niet over peinzen om samen te werken met de Marokkaanse klootzakken die de bank overvielen waar ik werkte. Ik heb er een trauma aan over gehouden.
Spijt brieven worden altijd geschreven op aanraden van hun advocaat om strafvermindering te krijgen, daar werden we toen al voor gewaarschuwd. Nooit een brief gehad trouwens, gelukkig.
Misschien heb je gelijk dat dit uit taktische overwegingen is gebeurd, misschien is het een oprechte spijtoptant. Moeilijk om te zeggen vanaf deze stoel. Ik ben voor het beoordelen van individuen, niet voor hele groepen. Niet alle moslims deugen niet, dat is ook mijn ervaring IRL.
Voetbal is oorlog. En nu wordt het gebruikt voor de oorlog tegen blanken en mannen en de blanke samenleving. Gedreven door niets minder dan ‘wokeness’ en ‘egotasticness’ dreigt Megan Rapinoe op een intergalactische egotrip te gaan – en we worden door de media gedwongen om serieus te luisteren naar elke uitspraak van deze “shero”.
Spijtoptant prima.. in het artikel staat dat er geen tankstation is dat hij níet heeft overvallen.
Ik beweer ook niet dat ze allemaal niet deugen. Maar overvallers zoek ik liever niet op.
Trouwens grappig, juist hier had ik van jou een reactie verwacht in de trant van dat je van een vrouw niet anders had verwacht om met die overvaller aan de bak te gaan.
Vrouwen herkennen geen gevaar en zoeken het juist op omdat ze het spannend (vaginale tintelingen!) vinden, zoveel is waar. Ik moet je eerlijk zeggen dat dit ook mijn aanvankelijke reactie was. En misschien is dit Stockholm-syndroom wel wat er werkelijk speelt, wie weet.
Recentelijk heb ik echter de samenwerking met Dan (The Iconoclast) opgezegd met deze woorden:
As much as I see the problem of certain non-indigenous demographic populations growing and causing serious societal upheaval, I refuse to paint entire groups of people with the same broad brush and not look at the individual. IMO the alt right is as much a threat to Enlightenment ideals as the left is, based on the very same identity politics, except the other way around.
Uiteraard geldt dit principe ook voor vrouwen. Ieder individu dient als zodanig beoordeeld te worden. Daarentegen is er niets mis mee om patronen te (h)erkennen. Dit lastige snijvlak tussen indivualisme en collectivisme beschrijft Thierry Baudet ook in zijn recente uiteenzetting over de visie van FvD.
Natuurlijk verdient elk individu zijn afzonderlijke beoordeling.
Maar culturen verschillen enorm en de situatie is daardoor heel zorgwekkend. Omdat er heel hoeveel geweld deze kant op komt.