A
Alpha2020
Guest
Dat account Carnivore Aurelius op Twitter is leuk om te volgen Kevin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
,,Ik wil wel even boven op hem gaan zitten. Kijken of hij zich onder mij uit kan worstelen. Met je sterker zijn”, twittert BBB-lijsttrekker Caroline van der Plas.
,,Zoals Jezus ook het hoofd is van alle christenen, dezelfde manier is ook de man het hoofd van de vrouw. Mijn standpunt is daarom ook niet ouderwets, maar tijdloos.”
Was het bij toeval Eva die zich door de slang liet ompraten en met haar charmes Adam verleidde ook van de boom van kennis te eten om als god te zijn, de valse belofte van de slang?
Is de vrouw niet van nature eenzamer, ik bedoel in relatie tot anderen zakelijker dan de man?
Hoe heeft het dus zover kunne komen dat feministen net als zommige spinnesoorten een man even goed kunn egebruiken om hem daarna als een prooi te behandelen?
Er zit een atheist in jou, waarschijnlijk ontstaan door traumatisering in je jeugd door religie, die de neiging heeft om religie de schuld van alles te geven. Het is echter het GEBREK aan religie of de KAPING ervan die aan de bron ligt van Het Kwaad. Seksualiteit dient enkel de voortplanting en niet egoistische en narcistische pleziertjes. Vrouwen hebben seksualiteit nodig ter bevestiging van dat er van hen wordt 'gehouden'. ZIJ zijn het die over het algemeen oversekst zijn, niet wij mannen. Wij hebben discipline, ook op seksueel gebied. Die 'mannen' die dat niet hebben zijn steevast GEFEMINISEERDE mannen, de energie is en blijft vrouwelijk.Waar is het onderweg fout gegaan; is het niet juist religie dat over het algemeen seksualiteit afkeurt en daarmee een wig zet tussen man en vrouw?
Vrouwen zouden zoiets niet hebben? En dan ook nog vrouwen allemaal, in het algemeen of de meerderheid?
Ik denk dat het vooral de individualisering is die eigenschappen laat ontsporen. Lang was er de stam die de sociale omgeving was, daar wordt vanzelf aangepast en zo nodig gecorrigeerd. Nu zijn de meesten in hun pseudowereld van de smartphone verdwaald geraakt. Ontsporingen vallen niet meer op.
Verder mis ik het woord liefde in wat je hier schrijft. Bij mij is er geen scheiding tussen liefde en seksualiteit.