Dat werd hoog tijd! Niets persoonlijks naar jou toe, Melkmeisje, maar het probleem bij vrouwen is die verrekte 'hive mind'. Hoewel jullie persoonlijk hier misschien je afschuw over uitspreken is het mijn ervaring dat zodra EEN MAN hier iets over zegt letterlijke ALLE vrouwen ineens samenspannen tegen die ene man. Erger nog, binnen de kortste keren staat er wel een of andere 'simp' op, een betaman die ook samen met de vrouwtjes samenspant tegen de kritische alfa en het voor ze opneemt. Het is om hopeloos van te worden, jullie vrouwen nemen het voor jullie meest psychopathische soortgenoten op, omdat jullie kritiek op vrouwen in het algemeen opvatten als kritiek op jezelf, want jij bent tenslotte ook een vrouw.
Wij mannen hebben dat helemaal niet, als er een asshole onder ons zit en deze wordt ontmaskerd als de asshole die hij is, zullen mannen zich ook van hem distantieren en het niet voor hem opnemen. Ook vatten wij kritiek van vrouwen op mannen in het algemeen niet persoonlijk op, want wij zitten niet in die 'hive'. Wij zullen dan hooguit zeggen: ja, zulke types zitten er tussen bij ons mannen. Ook corrigeren wij mannen onze gestoorde exemplaren ter plekke (bijv. bij het uitgaan, als 1 van ons een slechte dronk heeft en zich misdraagt). Dat zie je bij vrouwen niet, jullie gaan altijd akkoord met het meest gestoorde gedrag van andere vrouwen.
Kortom, mannen hebben een zelfcorrigerend vermogen, vrouwen totaal niet. Als vrouwen gecorrigeerd worden door een man zien ze dit als een persoonlijke aanval en spannen ze samen. Mijn grootste ergernis is echter niet die vrouwen, ze zijn immers wat ze zijn, maar die eikel van een 'white knight' onder de mannen die meent te moeten opstaan voor de vrouwtjes. Zo'n lulhannes kan ik wel z'n kop inslaan!
Mike