Feminisme

Land whale.

Mike
Een beetje walvissen beledigen dat kan niet meer tegenwoordig, maar inderdaad de meeste feministen zijn wat omvangrijker dan slimme vrouwen, maar misschien wil sea shepherd wel een actie opzetten om ze te redden van de ondergang ( misschien ook niet zelfs bij Sea shepherd zie je geen feministen van omvang) misschien is komeet een betere vergelijking, als een flinke feministe onverwacht naast je in bed ligt is dat een extinction level event aka the end off life as we know it

Wel bijzonder trouwens dat die rare fem nazi's abortus altijd propageren met " my body, my choice"

Maar dat diezelfde reden niet opgaat als je geen vaccin, of wel ivermectine wil.

Raar, meten met 2 maten anyone?

Wel bijzonder trouwens dat die rare fem nazi's abortus altijd propageren met " my body, my choice"

Maar dat diezelfde reden niet opgaat als je geen vaccin, of wel ivermectine wil.

Raar, meten met 2 maten anyone?
Wat me daarbij trouwens ook altjid opvalt is:

In m.n. de US wordt door een hoop pro-abortus types gezien dat zo'n foetus nog niet echt een mens is. Maar als je volgens het strafrecht een zwangere mevrouw vermoord is het wel een "double" homicide.

Dus dan is het opeens wel een mens.
Weer zo'n 2 maten voorbeeld.

Wat me daarbij trouwens ook altjid opvalt is:

In m.n. de US wordt door een hoop pro-abortus types gezien dat zo'n foetus nog niet echt een mens is. Maar als je volgens het strafrecht een zwangere mevrouw vermoord is het wel een "double" homicide.

Dus dan is het opeens wel een mens.
Weer zo'n 2 maten voorbeeld.
En excuus voor mijn kwetsend gebruik van zwangere mevrouw, ik bedoel natuurlijk het PC zwangere mens :cool:

Welkom bij de dubbele moraal van een vrouw, Zathras. Deze cognitieve dissonantie kan probleemloos bestaan in een vrouwenbrein, ze kijken er niet van op of om!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan