Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een beetje walvissen beledigen dat kan niet meer tegenwoordig, maar inderdaad de meeste feministen zijn wat omvangrijker dan slimme vrouwen, maar misschien wil sea shepherd wel een actie opzetten om ze te redden van de ondergang ( misschien ook niet zelfs bij Sea shepherd zie je geen feministen van omvang) misschien is komeet een betere vergelijking, als een flinke feministe onverwacht naast je in bed ligt is dat een extinction level event aka the end off life as we know itLand whale.
Mike
Wat me daarbij trouwens ook altjid opvalt is:Wel bijzonder trouwens dat die rare fem nazi's abortus altijd propageren met " my body, my choice"
Maar dat diezelfde reden niet opgaat als je geen vaccin, of wel ivermectine wil.
Raar, meten met 2 maten anyone?
En excuus voor mijn kwetsend gebruik van zwangere mevrouw, ik bedoel natuurlijk het PC zwangere mensWat me daarbij trouwens ook altjid opvalt is:
In m.n. de US wordt door een hoop pro-abortus types gezien dat zo'n foetus nog niet echt een mens is. Maar als je volgens het strafrecht een zwangere mevrouw vermoord is het wel een "double" homicide.
Dus dan is het opeens wel een mens.
Weer zo'n 2 maten voorbeeld.
Mannen, laat de lockdown geen relatie zijn!
Mike
En dan net doen of er vrouwen zijn die mannen begrijpen
Ik.stond daar wel maar moest even plassen. Ik heb deze eendinensionale wezens nl. wel doorgrond. Dit voedt de mytje dat het ondoorgrondelijke, mysterieuze wezens zijn. Dat zijn ze niet, denk 'biggest child in the room'.
Er zijn feministische christelijke vrouw achtig en die beweren dat God een vrouw is...