Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mogelijk dat je via de telefoon kijkt? Sommige groepen zijn inderdaad niet meer via een telefoon bereikbaar.Is denk ik een besloten TG-groep? Ik kom er niet in.
Mike
Mogelijk dat je via de telefoon kijkt? Sommige groepen zijn inderdaad niet meer via een telefoon bereikbaar.
De boodschap van de vrouw in kwestie is dat de vrouwen nu merken dat ze benadeeld zijn, dat ze moeten doen waar ze goed in zijn [te weten wamrte, liefde en zorg voor hun naasten], dat het werken ten gunste van een baas niets brengt, zeker niet omdat ze de man thuis vergeten, dat de traditionele gezinnen vernietigd zijn, dat die salarisstrook niets brengt, en dat vrouwen erachter zullen komen 'masculanity maintains society while feminity maintains life'. Dat is volgens deze dame 'the fifth wave' die eraan komt.
Alleen dan gebracht met getuite lipjes, strak hemdje, veel vertoon. Dus vandaar dat ik met belangstelling de volgende golf afwacht
Huh? Hier op het forum toch?Je mist een hoop, op Twitter gebeurt het!
Mike