Feminisme

Better Bachelor met een uitstekende video over waarom mainstream conservatieven andere rechtse mannen aanvallen die uit voorzorg niet willen trouwen:



Bekijk deze video helemaal tot aan het eind. Joker maakt hier een uiterst genuanceerd punt, dat door mainstream conservatieven niet begrepen wordt.

Het verbaast mij dat niemand nog gevraagd heeft waarom ik een schijnbare draai heb gemaakt van MGTOW naar het promoten van gezinnen met man, vrouw en kinderen. Daarom zal ik het zelf uitleggen.

Toen ik dit draadje begon in 2016 zaten we met de puinhopen van Obama. Transgenders werden je door de strot geduwd en jonge meisjes met clownhaar domineerden YouTube om ons te vertelen dat er 120 genders bestaan en natuurlijk hoezeer mannen niet deugen.

De tegenreactie op het internet onder mannen was MGTOW, men going their own way. Hier werd door velen een eigen invulling aan gegeven, waaronder ook minder genuanceerde expressies van regelrechte vrouwenhaat, maar de meer intelligente stemmen waren Turd Flinging Monkey, Sandman, Sunrise Hoodie en Better Bachelor. Tot de boodschap van deze lui voelde ik me aangetrokken. Mij is in die tijd ook regelnatig vrouwenhaat verweten door vrouwen die meenden met mij de discussie aan te moeten gaan. Het geeft aan hoezeer de messen geslepen waren door verregaande, aanhoudende feministische propaganda. Vrouwen gingen met vele duizenden de straat op om via een 'pussy march' te protesteren tegen die 'seksist' van een Trump!

Kortom, het was oorlog. Oorlig tegen mannen. En wat doe je als man in een oorlog die je niet kan winnen? Je wacht in je loopgraaf of je trekt je helemaal terug. Wat je niet gaat doen is het mijnenveld betreden van het huwelijk of uberhaupt relaties aangaan met dergelijke toxische vrouwen. Dat is waar MGTOW over ging, mannelijk zelfbehoud door de omgang met vrouwen te beperken of indien nodig zelfs te vermijden.

De kritiek vanuit links was dat dit een soort mannelijk feminisme was, van mannenhaat naar vrouwenhaat. Nee, het was zelfbehoud. Mainstream conservatieven zien het als een aanval op het huwelijk en gezinnen en wekken de valse indruk dat MGTOW-mannen hiertegen zouden zijn en een slechte invloed hebben op jonge mannen met dit soort ondermijnende boodschappen.

De waarheid is dat het mijnenveld inmiddels voor een deel is opgeruimd, zodanig dat er m.i. weer wat kan worden opgeschoven naar mainstrean rechts. Vandaar dat ik me weer wat positiever ben gaan uiten over trouwen en kinderen krijgen. Maar maak je geen illusies: het is nog steeds levensgevaarlijk om een contract aan te gaan waarin de voorwaarden bij voorbaat tegen mannen zijn opgesteld!

MGTOW ging nooit over permanente verwijdering van vrouwen, het was tijdelijk in afwachting van betere tijden. Deze tijden beginnen nu aan te breken, maar het is nog steeds oppassen geblazen voor mannen, zie ook bovenstaande video van Better Bachelor.

Mike

Better Bachelor met een vervolg. AWALT (All Women Are Like That):





Mike
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.969
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan