Feminisme

It's only equality, Jake. For decades, women have fought for 'equal rights', yet they never advocated for women dying on the frontlines. The White Feather movement during WW1 consisted of feminist activists publicly shaming young men into enlisting into the army by handing them a white feather. Now they get to perish like the rest of us. Enjoy your equality, ladies.



Mike
 
Weer een wat oudere video van Better Bachelor. Vrouwen die een goede man en gezin verlaten en uiteindelijk eenzaam en alleen eindigen, het is epidemisch.



Mike
 
C19 vaxx or feminism? I think it's the latter. I don't think that many pregnant mothers have been fascinated to justify these numbers. The birh rate in Western nations has been declining for years, long before C19. High abortion rates and increasing numbers of young men dropping out of the sexual marketplace due to bitchy, argumentative women with impossible demands are what I believe to be the main reason behind this drop.





Mike
 

Maar wat is er mis mee? Deze mevrouw wil misschien helemaal geen kinderen net als jij. Deze mevrouw vindt het misschien prima om naamloos te werken onder een baas. En heel misschien heeft ze niet zo veel keus, ook dat kan nog. Niet iedereen verkeerd in de luxe positie om maar thuis op de bank te gaan zitten. En niet iedereen kan kinderen krijgen. De wereld is niet zo zwart-wit.
 
Prima. Dan wordt deze jonge carrierevrouw kinderloos en partnerloos oud. Ze sterven vanzelf eenzaam en alleen uit.

Mike
 
Prima. Dan wordt deze jonge carrierevrouw kinderloos en partnerloos oud. Ze sterven vanzelf eenzaam en alleen uit.

Mike
Nou ja dat kan, we zijn hard ons best aan het doen aan alle kanten in ieder geval. Gelukkig trekt ons gezin het gemiddelde dan weer omhoog :-)
Hoeveel kinderen heb jij eigenlijk?
 
Ik vermoed dat jij een trol bent, want alle trollen die er in de loop der jaren gepasseerd zijn vallen mij direct of indirect aan op.het feit dat ik.geen kinderen heb.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.826
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan