Feminisme

Fysieke degeneratie, hechtingsproblematiek, gebrek aan liefde/aandacht, (epigenetische) traumatisering, vader nog in beeld? etc. etc.

Een 'normaal' kind heeft genoeg aan één blik. Dat hoeft helemaal niet hard er aan toe te gaan.
 
En het verraad van de moeder, normaliter de baken van vertrouwen, dat haar kind laat vaccineren. We hebben het altijd over de discutabele ingrediënten (wat uiteraard gezond menselijk gedrag niet bepaalt bevorderd), echter, de daad van het zetten van de prik zelf schaadt mijns inziens ook een belangrijk deel van de vertrouwensband.
 
Veel moeders bepalen trouwens wel of er gevaccineerd wordt of niet. Ik ben er simpel in. Kind staat voorop. Wil best meegaan in vaccinatie maar bewijs eerst dat het:

A) veilig is op de korte/middellange/lange termijn;
B) effectief is tegen hetgeen geclaimd wordt te beschermen;
C) de ziekte een dermate grote overleidenskans heeft bij gezonde kinderen/mensen dat het überhaupt zin heeft om je er druk over te maken;
D) de ziekte moeilijk tot niet behandelbaar is.

Daarna kijken we verder. Niks omgekeerde bewijslast bij een medische ingreep.

Sorry als ik generaliseer maar vrouwen zijn denk ik iets meer vatbaar voor 'loss-aversion'. (Ingefluisterde) emotie wordt verward met argumentatie.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.478
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan