henkie
Well-known member
Als black hats winnen:
Dat is het eenvoudig: nog maar met 1 partij onderhandelen: WEF. Niet over de prijs, maar of men zijn huis mag behouden en wat men daarvoor moet doen. Behouden = unhappy (100k-150k milieuinvestering en dus weer lenen). Niet behouden (meteen of via langere weg = vorige optie): UBI en CBDC en naar hun zeggen 'happy'. Maar ook: veel aanbod (uitzetting) wegens geldgebrek en Blackrock dweilt de huizen op voor een prikkie.
Als white hats winnen: hoe goed systeem en plan ze ook hebben er is voor jaren schade aangericht aan voedselproductie, voedselketens, economie. Als economische wetten van vraag en aanbod nog gelden en niemand zich kan veroorloven iets te kopen (zoals Zathras ook zegt ... geldgebrek) ... veel aanbod > prijs keldert. Onbekend wat voor geldsysteem white hats komen en wat voor 'waardering' alles zal (huizen, pensioenen .. as dat nog bestaat, etc.) krijgen.
Hopelijk is er nog plaats onder de bruggen ... wordt druk. Denk dat ik mijn slaapzak er alvast neerleg om een plekkie te reserveren. Ook handig voor de jaarlijkse vrijmarkt.
Mijn take: Als de goede winnen is er voor ons geld in overvloed, ongekend zelfs. EO van Trump 21 december 2018 Pedofielen verliezen geld en bezittingen, bakken met geld gaan vrijkomen