Formaldehyde

Liesje,

Ze heeft de super enzymen van now. Die heb ik naar haar op gestuurd een stuk of 20.

Liz,

Ik zag dat je gemaild had. Maar zullen we we de communicatie alsjeblieft gewoon hier houden?

Dat je niks merkt van die enzymen, waar hou je dan last van? Dat was mijn vorige vraag hierboven. In die enzymen zit ook maagzuur. Het kan daarom heel goed zijn dat je alsnog te weinig maagzuur hebt. En dat je aan het percentage betaine in die enzymen niet voldoende hebt.

Gewoon doorgaan met enzymen. Kan best zijn dat het langere tijd nodig heeft.
Zo logisch, als iets al langere tijd niet in orde is heeft het lichaam ook wat meer tijd nodig om beter te worden.

Een mail van de fabrikant van mijn laminaatvloer:

Quick-Step laminaat is een product gebaseerd op hout. Verder is de lijm voor de basisplaat en het hars van de toplagen een melamine-formaldehyde mengsel. De HDF plaat bestaat voor 92% uit houtvezels en 8% uit melamine-ureum-formaldehyde lijmen. Er worden geen solventen gebruikt. Wat echter belangrijk is, is de mogelijke EMISSIE van deze formaldehyde, wat redelijk vluchtig is, uit het product in de lucht. Hou in gedachte dat ook natuurlijk hout formaldehyde bevat en dat de toplagen dicht zijn, en dat formaldehyde er niet uit kan ontsnappen. De enige weg langs waar formaldehyde uit het product kan ontsnappen is langs de randen. De voegen zijn echter zo tegen elkaar aangedrukt in de Uniclic verbinding, dat dit bijna onmogelijk is. Bovendien zijn de open randen bedekt met plinten. Bovendien wordt de laminaat zwevend gelegd op de drager en dienen er geen chemicaliën op solventbasis gebruikt te worden tijdens de installatie of onderhoud.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan