Frankrijk

[X] De rechtse partijen hebben de verkiezingen in Frankrijk gewonnen. Nu zijn de linkse partijen aan het rellen, vallen ze de politie aan en plunderen ze winkels. (Vreemd dat het eerste bericht niet via mijn Franse contacten kwam)

[X] Eerste gedachte bij de rellen in Frankrijk. Relschoppers in zwarte pakken. Gekochte relschoppers en ja hoor, daar kwam de bekende oorlogsvlag in beeld. Onthoudt, als er genoeg rellen zijn blijft Macron met een noodregering aan het bewind (art 16)

[X] De rechtse partijen hebben de verkiezingen in Frankrijk gewonnen. Nu zijn de linkse partijen aan het rellen, vallen ze de politie aan en plunderen ze winkels. (Vreemd dat het eerste bericht niet via mijn Franse contacten kwam)

[X] Eerste gedachte bij de rellen in Frankrijk. Relschoppers in zwarte pakken. Gekochte relschoppers en ja hoor, daar kwam de bekende oorlogsvlag in beeld. Onthoudt, als er genoeg rellen zijn blijft Macron met een noodregering aan het bewind (art 16)

Wat mij opvalt is dat er sprake is van een self-fulfilling prophesy. Rechtse commentatoren voorspellen via social media dat er rellen gaan komen in Frankrijk als Le Pen een verkiezingswinst behaalt. Vervolgens behaalt ze deze winst en komen er rellen. Henk geeft terecht aan dat deze rellen volkomen georchestreerd zijn door Soros. Rechts is hiervan op de hoogte, maar negeert dit grotere plaatje om hun haat naar links te kunnen uiten. Van onwetendheid is hier dus geen sprake, dit is rechtse moedwillige domheid die de powers-that-be met hun verdeel-en-heerstactieken volledig in de kaart speelt. Zo lang de mensheid maar niet door heeft dat wij dit zelf creeren blijven we een speelbal van poppenspelers die ons voortdurend tegen elkaar uitspelen.

Mike

En waarom besteed de alternatieve media zoveel aandacht aan mensen die dit doen. Ik heb Raisa gehoord bij weltschmerz. Telkens dat zwart wit denken daarmee blijft de verdeeldheid in stand. Ook over asielzoekers dat het erg voor de is. Maar ze worden bewust binnen gelaten o.a uit gevangenissen. Dat is wat Trump aangeeft en gezien hun gedrag geloof ik dat. Geen normaal mens is in staat tot zulke daden. Gerecruteerd zijn de denk ik. Maar Raisa kiest partij voor hen terwijl ze gewoon in gevangenissen thuis horen. Wellicht op een enkele uitzondering na.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan