Frankrijk

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019/04/ondergang-van-het-boreale-avondland-notre-dame-in-parijs-staat-zeer-ernstig-in-de-fik/

Brand Notre Dame in Parijs, een teken aan het bewind van Emmanuel Macron ?

Is de gloed van de brand, fel oranje met het diepe rood van smeulend hout en het geel in het midden van de vlammen het gele vlammen ’spel’ als ware het een ‘vuur’ dat ook de Gilets Jaunes, de Gele Hesjes week na week aan de dag leggen.

Is de brand in de Notre Dame een symbool voor de brand die heel Frankrijk al bijna een half jaar politiek in zijn greep heeft ?

Op het moment dat de brand uitbrak maakte Emmanuel Macron zich op voor zijn moeilijke taak het Franse volk toe te spreken over de bevindingen van “Het Grote Debat” en de toekomst aangaande de Gilets Jaunes

https://gedachtenvoer.nl/2019/04/15/brand-notre-dame-in-parijs-een-teken-aan-het-bewind-van-emmanuel-macron/

Macron hangt. We laten ons niet meer jarenlang voor de gek houden zoals met 9/11. Dit gaat uitkomen en heel snel. Zet de guillotine alvast maar klaar!

Mike

Noot: Nu we toch in de samenzwering modus terecht zijn gekomen, insiders verwachten nog grote aanslagen van de Deep State vanwege de komende onthullingen in de VS. Het zou zomaar kunnen dat het aansteken van deze brand, << als dit zo zou zijn >> in de schoenen van de Moslims geschoven gaat worden om een burgeroorlog te ontketenen in Europa. Het tijdstip komt Monsieur Macron welgevallig van pas op het moment dat hij zijn rede zou gaan voeren over het grote debat op TV. Maar nogmaals, allemaal speculaties die het echter waard zijn in gedachten te houden - HM

Stel dat de moslims dit niet op hun geweten hebben, dan roepen ze een burgeroorlog over zichzelf af met al die idiote reacties die ze op social media plaatsen.

Ik heb deze week ook een paar keer geprobeerd dotcom te luisteren. Maar ik kom er ook steeds niet op.

Tijdlijn: getuige meldde dat het alarm afging om 18.30 uur met het bericht het gebouw onmiddellijk te verlaten, Om 19.50 stortte het achterste torentje in en er was op dat moment pas een enkele ladderwagen zichtbaar aan het blussen op die grote hoogte. Na ongeveer 20.15 zag ik een extra waterstraal vanuit dat camera standpunt gericht op de rechtse toren van achteraf gezien waar ook vuur woede aan de binnenzijde. Na 21.00 uur zag ik de beelden van RUPTLY aan de andere kant met meer als vijf waterstralen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan