Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
kijk even om je heen..De eerste 2 spuitjes zijn vanaf de tweede dosis dus maar 4 maanden geldig, daarna heb je alweer een booster nodig.
Wie gaat daar nog intrappen?!
Ja ik ken er genoeg die trots een booster gaan nemen..zelfs mijn schoonouders nou had ik toch al niks met die mensen, dus dat geeft niks.kijk even om je heen..
Ik heb geluk van alle kanten, mijn aanstaande schoonouders kunnen geen kinderen krijgen, en met ex schoonouders zijn begraven face down die moeten echt niet naar boven gravenJa ik ken er genoeg die trots een booster gaan nemen..zelfs mijn schoonouders nou had ik toch al niks met die mensen, dus dat geeft niks.
Ik bedoel, iedereen die nu de eerste 2 prikken nog niet heeft is niet snel geneigd om die te halen als ze maar 4 maanden 'vrijheid' geven.kijk even om je heen..
Dat geloof ik direct, de rest gaat graagIk bedoel, iedereen die nu de eerste 2 prikken nog niet heeft is niet snel geneigd om die te halen als ze maar 4 maanden 'vrijheid' geven.
Denk, en hoop, dat er nu mensen gaan twijfelen.Dat geloof ik direct, de rest gaat graag
wel of geen 4 maanden vrijheid?? prik gaat er niet in, en vrijheid krijgen we nooit meer terug. Niet zolang de goe gemeente als een schaap achter de voorgehouden worteltjes blijft aan lopen.Ik bedoel, iedereen die nu de eerste 2 prikken nog niet heeft is niet snel geneigd om die te halen als ze maar 4 maanden 'vrijheid' geven.
Tot ze niks meer mogen, dan gaan ze toch weer voor die booster.Denk, en hoop, dat er nu mensen gaan twijfelen.
Waar halen ze genoeg politie en militairen vandaan omdat te handhavenTot ze niks meer mogen, dan gaan ze toch weer voor die booster.
Of is dit de volgende fase van het plan? Volksopstand creëen en dan martial law invoeren?
Je geeft ze teveel.macht, macht die ze niet hebben. Kwam er maar een volksopstand, dan waren we hier gisteren nog uit.Tot ze niks meer mogen, dan gaan ze toch weer voor die booster.
Of is dit de volgende fase van het plan? Volksopstand creëen en dan martial law invoeren?
Hoop dat je gelijk hebt. Natuurlijk "zijn wij met meer" maar we zijn verdeeld en niet georganiseerd. Hoop dat er geen false flag events komen bij demonstraties, het zou de overheid namelijk goed uitkomen, daarna kunnen ze bijv. een demonstratieverbod invoeren.Je geeft ze teveel.macht, macht die ze niet hebben. Kwam er maar een volksopstand, dan waren we hier gisteren nog uit.
Mike
het voelt als een slakkengangDit is ren marathon, geen sprint.
Mike