Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan er helaas niet echt achter komen of dit een nieuwe of een oude video is. Maar de beelden zijn mooi!
Ik heb ook het vermoeden dat dit geen recente beelden zijn. Ik hoop natuurlijk van wel.Dit is wat ik in heel 2019 zag met de Gilets Jaunes, politie aan weerszijde van de betogers
Neen beelden van jaren voor 2020 / 2019Ik heb ook het vermoeden dat dit geen recente beelden zijn. Ik hoop natuurlijk van wel.
Meer vrouwen aan de top!
Mike
Totdat de verkiezingen geweest zijn :-(Goed nieuws, maskers dragen en het vaccinatie pass het is voorbij op 14 Maart in Frankrijk, na 10 lange maanden apartheid. Maar het is nog niet voorbij want het Sociaal Krediet Systeem staat nog steeds in de WEF / NWO verlanglijst
Totdat de verkiezingen geweest zijn :-(
Ik denk dat de gemiddelde Jean avec cullotte het niet wil zien.... net as hierDe verkiezingen zullen nog niet eerlijk zijn denk ik, en dat moet ook om de corruptie totaal zichtbaar te maken
En hier. Verkiezingen maandje terug gehad. Niks nieuws onder de zon en de mensen maar denken dat ze zo goed bezig zijnIk denk dat de gemiddelde Jean avec cullotte het niet wil zien.... net as hier
Yep,communistisch Portugal, absolute meerderheid in parlement als ik het nog goed herinner.En hier. Verkiezingen maandje terug gehad. Niks nieuws onder de zon en de mensen maar denken dat ze zo goed bezig zijn