Frankrijk

Rabo: Over Half Of France Just Voted For Extreme Alternatives To The Status Quo
By Michael Every of Rabobank

Le Pen is Mightier Than The Sword(?)​

Markets may try an attempt at risk on today given the French elections saw President Macron win around 28% in the first round while far-right - and pro-Putin - Le Pen got around 24% and is also through to the head-to-head in two weeks. An even-further far right candidate got 7%, and the far-left candidate got 22%, while the centre-right got just 5%. Even if Macron wins, an advance risk-on rally will overlook that French society is deeply happy. Over half of it just voted for extreme alternatives to the status quo. Yet France is one of the world’s richest countries, with a nuclear power network to rely on, and a huge food surplus: if it is that angry, imagine the implications elsewhere.

Even een bedankje aan Barbara Pompile ministre de la Transition Ecologique

Ze stuurde mij een check van 240 euro in tegemoetkoming van de stijgende energiekosten

NET VOOR DE VERKIEZINGEN groot schandaal voor Macron

Net even gepost in frankrijk op diverse Telegram kanalen

important Macron & #McKinseyGate !!

NET VOOR DE VERKIEZINGEN groot schandaal voor Macron

Net even gepost in frankrijk op diverse Telegram kanalen

important Macron & #McKinseyGate !!

Elze van Hamelen schreef hier ook een artikel over voor De Andere Krant.
De relatie tussen Macron en McKinsey blijkt tot 2007 te zijn terug te voeren. In dat jaar werd Macron lid van de ‘commissie-Attali’, waarin de mogelijkheden voor economische hervorming werden verkend. Voorzitter Jacques Attali is een centraal figuur in de Franse politiek. De meeste bekendheid verwerft hij als rechterhand van de president François Mitterrand. Hij laat zich openlijk sympathiek uit over eugenetica en is voorstander van een geglobaliseerde wereld in lijn met de visie van het World Economic Forum (WEF).
Het is de vraag of Macron enMcKinsey beleidsagenda’s uitvoeren die ten dienste staan van het Franse volk – of van andere belangen. Tijdens de covid crisis ondergaat Frankrijk extreme lockdowns. , De blauwdruk voor het managen van publieke gezondheid dat McKinsey in Australië gebruikt blijkt exact hetzelfde te zijn als die in Frankrijk wordt ingezet.

Le Pen Vows to Undo Macron's Doing and Recompensate Unvaccinated Workers Who Were Fired Off the Job

"I will reinstate the 15,000 health care providers identified as unclean and pay them the salaries they have been wrongly denied."

Mike

Mijn 'lijntje' met de wereld

gisteren zijn ze bij ons de glasvezel aansluiting wezen maken. hypermodern met kabels in de grond, ... en het laatste stukje ouderwets door de lucht

glasvezel.jpgDus we zijn supersnel de wereld aan het verkennen via mijn lijntje met de wereld

De lijntjes aangevuld met de chemtrail sporen, ...

Maar, het zou goed kunnen zijn dat mijn 35 ste manifestatie vanmiddag de laatste zou kunnen zijn nu Macron wel een probleempje heeft net voor de verkiezingen, we gaan het horen vanmiddag wat de gedachten zijn van de Fransen, ...

Vergeet ook niet dat onder Macron alleen al in 2019 21 gele hesjes dragers zijn vermoord en er 5.000 + mensen voor het leven zijn verwond en verminkt, beelden en foto's die iedereen gezien moet hebben omdat toen YouTube nog niet dichtgespijkerd was met totale censuur

Ik deed er verslag van elke zaterdag een heel jaar lang, alle beelden zijn weg en ook niet meer te vinden bij Bitchute of Rumble

kwam deze poll net tegen op telegram

Ik zou uit overtuiging stemmen

de tiran tegenhouden

(een tegen argument ontbreekt echter want het is 2 maal JA

Schermafbeelding 2022-04-16 om 09.19.53.png

Ik ben zeer benieuwd naar de uitslag woensdag

Ik kom veel nieuws tegen wat verhaald wat -tegen- Marcon is maar nergens pro Le Pen

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan