Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
🇫🇷FRANCE - Marcron is hurting his people to push an agenda they didn’t vote for ▫️Amnesty ▫️Reporters Without Borders ▫️Council of Europe ▫️Human Rights Watch All denounce the excessive use of force by the police In the end the people will decide🔥 🇺🇸Join👉 @SGTnewsNetwork...
🇫🇷FRANCE - Sunrise in Rennes. Intelligence agencies are warning protests today could be three times larger than last week, as more and more people stand against Macron. 🇺🇸Join👉 @SGTnewsNetwork 📎Twitter▪️IG▪️Truth Social
🇫🇷FRANCE - protesters blocking the tracks of the Gare de Lyon in Paris. France has come to a standstill. 🇺🇸Join👉 @SGTnewsNetwork 📎Twitter▪️IG▪️Truth Social
Italianen hebben met een guillotine een foto van Emmanuel Macron onthoofd voor het Franse consulaat in Napels uit solidariteit met de protesten in het land #greve28mars #Manif28Mars #Frankrijk #reformedeseetraites #manifestatie #Revolutie
Ik nodig jullie uit om de kleine tekst onder deze uitnodiging te lezen betreffende orgaantransplantaties voor niet-gevaccineerde mensen.
Wat was ik verbaasd en verontwaardigd toen ik hoorde dat de meeste ziekenhuizen orgaantransplantaties weigeren aan niet-gevaccineerde mensen!
Mijn bloed werd koud van deze ongelijkheid van zorg en de voortzetting van deze ontoelaatbare segregatie van de bevolking op basis van de toediening van een ondoeltreffend vaccin voor een nauwelijks dodelijke ziekte.
Ik heb mij dus verzet tegen de verwijdering van mijn organen door dit kenbaar te maken in het daarvoor bestemde dossier.
Formulaire à télécharger sur le site de l'Agence de biomédecine et adresser à l'Agence si l'on s'oppose à tout prélèvement d'organe sur son corps après sa mort.
China’s leading oil company, China National Offshore Oil Corporation (CNOOC Group) and France’s TotalEnergies have completed China’s first yuan-settled liquefied natural gas (LNG) trade on Tuesday through the Shanghai Petroleum and Natural Gas Exchange (SHPGX). The SHPGX was established in 2015...