De meeste alternatieve 'therapeuten' zijn VROUWEN? Snap je het nou? Volgzame, geboren slaven. Wordt het nou duidelijk?
Mike
Zijn vrouwen volgzame geboren slaven?
Ik wilde in dit frustratie-topic net iets gaan typen over mijn acupuncturist. Ik had wel een aantal klachten bij binnenkomst bij haar, die hier bekend zijn, onder andere letselschade aan het tandvlees en slikklachten, n.a.v. het spoelen met H202 bij de tandarts vorig jaar. Altijd een nare smaak in de mond, niemand heeft het tot nu toe kunnen verhelpen maargoed daar gaat deze post niet over.
Ook ben ik door een rontgenfoto die vorig jaar gemaakt is gevoeliger geworden voor straling (en heb ik ook jeukklachten ontwikkeld en huidschade op het voorhoofd). Nadat ik een telefoon had vastgehouden met 5G had ik meer jeuk bv aan de armen zelfs in de ogen.
Die acupuncturist had ik bezocht omdat ik nog 1 gratis herstelbehandeling tegoed had van haar, nadat ik na de vorige behandeling moeite had gekregen met het aansturen van mijn spieren. Ik schrok daar toen van. Het was na een behandeling met naalden zetten in combinatie met moxa. Natuurlijk gaf de behandelaar in kwestie aan dat dit niet door haar behandeling zou komen het zou door een verhoogde gevoeligheid komen enz enz. Onzin natuurlijk.
Helaas koos ik er voor om toch de gratis herstelbehandeling te doen, waarbij ik overtuigd werd door de acupuncturist dat deze behandeling goed zou doen. Ik had zelf beter moeten weten!
Ik loop de hele dag al met rare pijnen in de oren rond, meer jeuk in de ogen, veel moeite met het aansturen van mijn spieren (toen ik wakker werd kon ik amper bewegen) en meer jeuk onder de borst.
- mijn magnetiseur heeft ook eens een acupuncturist bezocht en kon een week zijn arm niet bewegen, dergelijke bijwerkingen kunnen dus optreden -
Nu is het wel zo dat deze (mijn) acupuncturist zich niet heeft laten vaccineren om even in te haken op het begin van deze post. Maar er stond inderdaad wel een flesje desinfectiemiddel klaar.
Waarbij ik mij meteen afvraag hoe betrouwbaar alternatieve therapeuten zijn. Je hebt er ongetwijfeld goede tussen maar het blijft een duister gebied vind ik.........
Deze acupuncturist weet tevens ook niet hoe gevoelig of kwetsbaar mijn lichaam is en blijft het denk ik voor haar gissen wat het mogelijke effect van een dergelijke behandeling exact zal zijn. In het begin hielpen haar behandelingen wel maar nu niet meer. Ze doet ook ratera- een soort frequentietherapie met druppels op basis van alcohol (jenever). Een soort van bioresonantie dus.
Er werd tijdens het bezoek geen afweging gemaakt of het wel nuttig zou zijn om weer naalden te zetten, de vorige neveneffecten werden hierbij niet opnieuw benoemd. Ik had zelf de keus moeten maken om maar niet te gaan, want ik voel me alles behalve goed, en merk dat deze behandeling mij geen goed heeft gedaan. Nou ja men probeert wel eens wat he?
Verder vraag ik mij af of ze weet wat ze doet.
Toch ligt de verantwoordelijkheid in deze geheel bij mijzelf.
Ik ben hier nu best gefrustreerd over eigenlijk. En ik voel mij nu ook niet goed. Ze is wel erg makkelijk met het weer zetten van naalden.
De nacht ervoor liep mijn bezoek bij een vriend uit, waardoor ik niet goed bij mezelf heb nagedacht of het wel wijs was deze behandeling. Dat besef ik nu. En ja ik reken het mijzelf wel aan, al had ik gehoopt dat het nog wel iets zou bewerkstelligen. Echter de klachten waren minder behalve de slikklachten, en nu erger.
Dit is even mijn frustratie van de dag waar ik dus effe niet zo happy mee ben. Zo lopen dingen soms. En ik denk dat je en behandeling altijd aan gaat in de hoop dat het beter wordt.