Toen ik nog op Twitter zat had ik daar een prachtige (vin ik zelf) rant staan. Ik dacht, als we dan toch gal gaan spuwen kan ik dit er wel effe bijzetten. Telt ook als stel je voor topic vin ik.
Geschreven toen Cojono net begon en ik nog geen idee had dat 5 days to flatten the fucking curve 16 maanden zou duren met alle ellende van dien, paspoorten, bewijzen etc en aantone dat je niet ziek bent :-(
Maar voor de mensen die zich afvragen: Hoe staat Theo erin: Nou zo dus
---
Minirant: Ik ben geboren eind jaren 60 en vanaf mijn 15e was ik hooked aan Amerikaans SF. boeken van Heinlein, Asimov, Clarke, series van Startrek etc etc. Ik had in de jaren 80 echt het idee dat vanaf 2000 het echt übercool zou worden. Met reizen naar de maan en verder en dat we niet zouden weten wat ons zou overkomen zo gaaf.
Wat blijkt, we zitten nu 20 jaar voorbij 2000 en der zijn groeperingen die GVD discussieren over naar welke WC ze moeten en hoeveel genders er zijn zijn. (76??)
Niks van de aanwezige energie gestoken in avontuur en ruimtevaart en expansie maar in geleuter en andere ellende, schadevergoedingen voor iets dat 400-250 jaar geleden misschien gebeurd is bij misschien een voorvader van je waardoor je nu een kneus bent afhankelijk van het subsidieinfuus en niet in staat om GVD fatsoenlijk voor jezelf te zorgen. Ondertussen worden beelden omgehaald, TV series gedoofpot omdat mensen achteraf beledigd denken te zijn.
Er is een verzonnen klimaatprobleem waar de belastingbetaler nog meer mee onderdrukt kan worden. Het klimaat veranderd, So fucking what.
We zijn hard op weg naar een dystopie met track and trace van elke burger onder het mom van de gezondheid van de zwakkeren.
We krijgen Chinese toestanden met volgen en sociale credits.
Half infantiele BOA’s die met volstrekte willekeur torenhoge boetes uit kunnen schrijven, dubieuze regels die met elkaar in tegenspraak zijn.
Mondkapjes als teken van onderworpenheid en conformering
Ik ben benieuwd wanneer de poep echt tegen de ventilator aanklapt en er een groep normale weldenkende burgers opstaat en schreeuwt, Tot hier en godverdomme geen enkele stap verder!
Grow the fuck up en stop met het dwingend voorschrijven wat andere mensen mogen denken of doen. Laat ieder in zijn waarde, stop met die achterlijke corona DDR wetgeving. Stop met het ontkennen van de geschiedenis. Ga gvd aan het werk en wees andere niet tot last.
Ik vind de 21e eeuw tot nu toe een enorme deceptie…….
-----
ps: Ik ben overigens van Twitter gegooid omdat mijn plaatje bij mijn naam "Te aggresief" overkwam.
Het was de loop van een revolver, met de sympathieke tekst: Taxation is theft *1
*1 (is wel zo
)