Frustratie Topic

Waar ik mij zo aan stoor, is als mensen In eerste instantie heel hard schreeuwen en overal tegen aanschoppen, vervolgens verkouden worden, het hele gizin aan steken, zich dan laten testen en ja je raad het al POSITIEF zijn (johhh hoe kan dat nou). En dan nu vervolgens vol trots hun groene✅ vinkje laten zie echt🤢🤮🤢🤮
Walgelijk! Zo eentje sprak ik laatst ook, ze is tegen beleid en gelooft er niks van maar heeft ‘C ‘ gehad dus heeft maar een pcr test laten doen. Dan heb ik toch mooi een QR voor de komende 6 maanden en kunnen we in de komende kerstvakantie een paar dagen weg🤮🤮🤮🤮

Dit valt natuurlijk in de categorie eigen schuld dikke bult, maar ik ben not amused. Ik wilde wel eens voelen hoe koud onze douche is en nu heb ik de temperatuur knop gemold. Hij is er af en geblokkeerd, man kan het ook niet meer repareren. En hij staat natuurlijk op de koudste stand. Nieuwe knop is besteld maar de vraag is of het voor kerst nog gaat lukken. 😩

Walgelijk! Zo eentje sprak ik laatst ook, ze is tegen beleid en gelooft er niks van maar heeft ‘C ‘ gehad dus heeft maar een pcr test laten doen. Dan heb ik toch mooi een QR voor de komende 6 maanden en kunnen we in de komende kerstvakantie een paar dagen weg🤮🤮🤮🤮
Herkenbaar, de blijdschap spat er af.

De hang naar normaliteit is te sterk en onze tegenstander weet dit. Als de pesterijen maar lang genoeg aanhouden gaan uiteindelijk de meesten hoe dan ook overstag. Het meest effectief is als de pesterijen gaan via de kinderen, het geeft ouders een vrijbrief om dan toch maar op te schuiven naar de plek waar [ZE] ons willen hebben, omwille van de kinderen. Deze ouders hebben niet door dat hun kinderen helemaal geen toekomst meer zullen hebben als ze ook maar een duimbreed toegeven. Evenmin hebben ze door dat ze hun kinderen juist moeten leren om standvastig te zijn en op te komen voor hun principes, hoe moeilijk dat ook op welke leeftijd dan ook moge zijn. We zijn te verwend, te gemakzuchtig en te zelfzuchtig geworden in deze gezapige 'vredestijd'. Er is geen ontsnappen aan als je toegeeft, alleen 100% staan voor wat je staat en niet zwichten voor tirannie is de uitweg, al het andere is medeplichtigheid aan Het Kwaad.

Mike

Laatst bewerkt:
Heel even had ik de hoop dat het filmpje bij Nieuwsuur waarbij mensen speciaal naar Duitsland gingen voor de booster in scene was gezet. Helemaal heppie de peppie dat ze hem "eindelijk" hadden.
Crisis acteurs die even hun werk moesten doen om de booster aan te prijzen.
Vooral de vrouw die zei dat gefuckzineerde mensen in haar omgeving waren omgevallen en ze nu snel maar de booster ging halen.
Dit moeten wel acteurs zijn, want zo uh apart kunnen mensen echt niet zijn, toch?

Tot ik zondag mijn eigen tante sprak die zelf zowat de hele tekst uit Nieuwsuur leek te herhalen.
Gefuckzineerde mensen in haar omgeving waren erg ziek geworden en er waren er ook wat overleden en ze maakte snel een afspraak voor de booster want je kan het "virus" wel heel erg snel krijgen.
Ik ben heel even uit het gesprek weggelopen want ik stond op het punt om in een enorme lachbui te belanden waar ik het eerste uur niet meer uit zou komen.
Dat werd er niet beter op toen ze buiten haar bekpamper op deed om naar de auto te lopen om hem vervolgens daar weer af te doen.

Kennis die al huidkanker heeft na de eerste twee spuiten, het twee keer heeft weg laten snijden en recent het bericht kreeg dat het toch echt niet goed zit heeft ook de afspraak voor de turrrrrrrbo booster gemaakt want aan cojona wil je toch echt niet doodgaan.
En dan ook nog zeggen : ik weet dat je het niet wilt horen maar ik heb de afspraak gemaakt voor de booster en ik ben er blij mee.

Heel even had ik de hoop dat het filmpje bij Nieuwsuur waarbij mensen speciaal naar Duitsland gingen voor de booster in scene was gezet. Helemaal heppie de peppie dat ze hem "eindelijk" hadden.
Crisis acteurs die even hun werk moesten doen om de booster aan te prijzen.
Vooral de vrouw die zei dat gefuckzineerde mensen in haar omgeving waren omgevallen en ze nu snel maar de booster ging halen.
Dit moeten wel acteurs zijn, want zo uh apart kunnen mensen echt niet zijn, toch?

Tot ik zondag mijn eigen tante sprak die zelf zowat de hele tekst uit Nieuwsuur leek te herhalen.
Gefuckzineerde mensen in haar omgeving waren erg ziek geworden en er waren er ook wat overleden en ze maakte snel een afspraak voor de booster want je kan het "virus" wel heel erg snel krijgen.
Ik ben heel even uit het gesprek weggelopen want ik stond op het punt om in een enorme lachbui te belanden waar ik het eerste uur niet meer uit zou komen.
Dat werd er niet beter op toen ze buiten haar bekpamper op deed om naar de auto te lopen om hem vervolgens daar weer af te doen.

Kennis die al huidkanker heeft na de eerste twee spuiten, het twee keer heeft weg laten snijden en recent het bericht kreeg dat het toch echt niet goed zit heeft ook de afspraak voor de turrrrrrrbo booster gemaakt want aan cojona wil je toch echt niet doodgaan.
En dan ook nog zeggen : ik weet dat je het niet wilt horen maar ik heb de afspraak gemaakt voor de booster en ik ben er blij mee.
Dit bewijst eigenlijk maar weer dat je mensen alles kan laten zeggen. Dus hoe de media een narratief in de samenleving kan planten. Echt schrijnend. Pijnlijk voor jou om mensen in je omgeving zich zo verheugd te zien voornemen dat ze ook naar de slachtbank gaan @Angelface, maar je hebt het goed beschreven. Dank!

Vind deze tijd wel heel erg een test, voor jezelf als mens, de laatste jaren al veel aan gewerkt maar nu komt het er echt op aan, wat is belangrijk, wat is de goede keuze , kom voor jezelf op ,wat leer je je kinderen.. hoe zijn andere mensen eigenlijk echt.. de deugdmensen blijken ontzettende slappelingen te zijn!!!

Vind deze tijd wel heel erg een test, voor jezelf als mens, de laatste jaren al veel aan gewerkt maar nu komt het er echt op aan, wat is belangrijk, wat is de goede keuze , kom voor jezelf op ,wat leer je je kinderen.. hoe zijn andere mensen eigenlijk echt.. de deugdmensen blijken ontzettende slappelingen te zijn!!!

Je leert nu inderdaad echt hoe anderen in elkaar zitten.
Willem Engel heeft het vaak over liefde. Ik kan echt geen liefde hebben voor die Nazi's en NSB'ers. Van mij mogen ze morgen dood gaan aan hun spuitje.
Er zijn ook veel onnozelen die een prik nemen, maar vervolgens wel anderen hun eigen keuzes laten maken en dat respecteren. Daar heb ik minder problemen mee.

Dit valt natuurlijk in de categorie eigen schuld dikke bult, maar ik ben not amused. Ik wilde wel eens voelen hoe koud onze douche is en nu heb ik de temperatuur knop gemold. Hij is er af en geblokkeerd, man kan het ook niet meer repareren. En hij staat natuurlijk op de koudste stand. Nieuwe knop is besteld maar de vraag is of het voor kerst nog gaat lukken. 😩
Ff snel cursusje volgen bij Wim Hof? :)

Idd dat voel ik vaak ook, als je dan niet verder nadenk dan zie je maar wat er gebeurd.. maar eigenlijk ben je dan net zo slecht als dat gevaccten zeggen, voor jou geen IC bed!

Dit is een karaktertest voor ons allen, niemand uitgezonderd. We ontkomen niet meer aan onze persoonlijke en collectieve waarheid. Hoe beproevend ook bij tijd en wijle, bedenk dat dit een hele mooie tijd is en dat wij deze mogen meemaken!

Mike

Yep ze was al gewaarschuwd geen vega meuk, toch doen.. ik waarschuw 1 keer bij de volgende overtreding is het wegwezen.
Nog makkelijk ook had een vrachtje wijn en andere kerst meuk voor familie dus trailer achter de koerier met haar auto en zooi, wordt volgens planning over een uur of 4 bij GroenLinks afgeleverd...

Yep ze was al gewaarschuwd geen vega meuk, toch doen.. ik waarschuw 1 keer bij de volgende overtreding is het wegwezen.
Nog makkelijk ook had een vrachtje wijn en andere kerst meuk voor familie dus trailer achter de koerier met haar auto en zooi, wordt volgens planning over een uur of 4 bij GroenLinks afgeleverd...
Probeerde ze je te vergiftigen met die vega meuk, of wilde je dat spul niet eens in huis? Wel netjes dat je transport geregeld hebt. Huis weer voor jezelf, leuk of jammer?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan