Je hebt van dit product uit jouw link ruim 2 maal (20 druppels) zoveel nodig dan van SIMPLY72, dus het is inderdaad duur. Je doet dan 6 weken er mee voor 58,50 per flesje + 4,50 verzendkosten.
SMPL (van SIMPLY72) beveelt 7-10 druppels per dag aan, is 97 per flesje, met gratis verzending, waar je 3 maanden mee doet.
Wanneer je dus 7-10 druppels zou nemen van het duurdere merk, dan doe je er waarschijnlijk 2-3 keer zo lang over om je cellen te voeden weefsel te herstellen met meer kosten. Maar dat is mijn vrouwen logica he
Ik heb niet gesproken met het bedrijf wat achter jouw link zit, maar Maarten van SMPL heeft me verteld waar ik op moet letten om een vergelijk te kunnen maken. Ik heb zelf nog geen product kunnen vinden wat geconcentreerder is en dat lijkt dus inderdaad te kloppen met het vergelijk op hun website.
En omdat ik nu al heel vaak in podcasts gehoor heb dat je andere nutriënten beter op gaat nemen door een zuivere fulvinezuur te nemen, ga ik er van uit dat ik op de lange termijn geld ga besparen omdat ik van bijvoorbeeld minder FCLO nodig heb.
Maar goed, het gaat me niet om het besparen, maar om m'n gezondheid.