FvD

ik was er al uit op wie te stemmen, las ik gister dit bericht:

Nr 2 op de kandidatenlijst van fvd voor de eerste kamer is lijstduwer pvdd geweest en en ook ambassadeur varkens in nood (geweest? Of nog?)

en.m.wikipedia.org/wiki/Paul_Cliteur/…

Das dan wel weer minder

Daar schrik ik dan wel weer van. Wat moet de fvd met zo'n iemand. Moet ik als boer dan nog wel op hun stemmen?
En hun plannen voor nh om schiphol in zee na te ijveren getuigd ook van weinig realiteitszin en geldverslinderdheidsgen. Kom op zeg, alle vliegvelden in zee liggen in beschutte baaien. Trouwens vliegoverlast draagt heel ver. 30km verder op onder een route is er ook overlast. Laat het gewoon lekker bij amsterdam, daar weet iedereen het en is het gewend/cq voor gekozen. Niet meer schuiven met de routes, minder ipv meer vliegtuigen en niet meer nieuwe wijken onder routes (en de routes ook niet voor een aantal jaar verleggen voor dat doel, dit is tot nu toe de tactiek).
Dus toch wel zorg waar voor te stemmen. En de tweede man vind ik haast nog zorgwekkender dan het onzinnige vliegveld

Dan stem je toch op PVV? Meer opties zijn er niet, tenzij je de komende jaren als klimaatslaaf op de groene plantage wil werken.

Mike

Heel eenvoudig, zorg dat alle boeren op FvD stemmen en start een referendum over dit onderwerp. simpel he, ...

pvv heb ik 1 keer in de provincie op gestemd en toen hebben hun het bestuur laten klappen op iets onzinnigs. Dat was een flink brevet van onvermogen je verantwoordelijkheid nemen. Trouwens pvv stemt in de 2e kamer praktisch altijd mee met pvdd. Dus nee, geen optie.

Heb 1 keer gestemd in m'n leven en dat was tegen het Oekraïne handelsverdrag.

Wat betreft klimaat is Thierry natuurlijk top.

Ben tegen massa-migratie omdat ik Nederland gewoon te vol vind worden, maar ik heb veel islamitische vrienden en kennissen dus FvD en PVV gaat het voor mij niet worden.

Dan kies je voor vrijwillige slavernij op de groene plantage. Dat recht heb je, maar het blijft krom!

Mike

code oranje in nh klinkt ook wel aardig, maar geen idee wat hun voor de 1e kamer willen.
Op 1 staat voor mij wel de klimaatonzin weg.

Misschien kijken of de fvd opgevoed kan worden. Dat lijkt de kat die het minste bijt. Jammer dat in nh geen sgp is. Het is net alsof je ergens met enorme dorst komt, het water is op, de koffieautomaat geeft alleen expresso en als frisdrank staat er rivella light en cola light en je auto blijkt stuk en je moet daar nog een week blijven. Wat drink je dan?

Ik begrijp dat de keuze beperkt is, maar het is wat het is. We hebben nu enkel nog establishment-politiek waarbij alleen sprake is van lichte nuances, maar op de hoofdlijnen zijn ze het met elkaar eens. Zi proberen ze de kiezer schaakmat te zetten, dus als je dorstig bent en moet kiezen tussen kwee kwaden, dan is dat niet aan de enige nog resterende oppositie te danken maar aan de gevestigde partijen. Wil je een krachtig signaal morgen afgeven, dan heb je enkel de keuze tussen de PVV en FvD, mooier kan ik het niet maken. Geef ze morgen een pak slaag - en GroenLinks ook!

Mike

Het is net alsof je ergens met enorme dorst komt, het water is op, de koffieautomaat geeft alleen expresso en als frisdrank staat er rivella light en cola light en je auto blijkt stuk en je moet daar nog een week blijven. Wat drink je dan?

Coca cola; minste chemische troep.

Nauurlijk heeft elke partij zijn minpunten, maar in het kader van de toekomst van mijn kinderen stem ik FvD. Weg klimaatshitakkoord en ik wil niet dat het land in een islamitische shithole verandert (wat al razendsnel aan het gebeuren is!). En ja, ik heb ook islamitische kennissen. Maar dit is politiek en niet persoonlijk.

Joost

Precies, het landsbelang gaat voor! En als die islamitische vrienden dat ook vinden hoeft dit elkaar helemaal niet te bijten. In welk land ligt hun loyaliteit eigenlijk? Als het niet NL is, moet je je serieus afvragen wat die 'vriendschap' werkelijk betekent!

Mik

Wat er nu allemaal aan het gebeuren is vanwege het feit dat Thierry wel gewoon campagne gevoerd heeft gisteren, ...het is een regelrechte afslachting door de politiek correcten, het is gefundenes fressen. En de gewone man doorziet dit waarschijnlijk weer niet omdat ze allemaal 'mooi weer' spelen.
The show goes on. Big brother 1084 Orwell treedt nu wel echt op, alles kun je omdraaien.

Dorothé

Je hoeft je stem toch niet af te laten hangen van vrienden in je omgeving?
Waar je op stemt is persoonlijk. Dit hoef je niet eens tegen je vrienden te vertellen als je dat niet wilt.

Wat heb je aan code Oranje mbt Eerste Kamer? Denk daar morgen aub aan als je gaat stemmen.
Als je een partij wilt waar je het 100% mee eens bent moet je die zelf oprichten. Anders zul je altijd consessies moeten doen. Ik ben ook niet blij met FvD als het om glyfosaat gaat, maar zij komen verder het dichtstbij wat ik voor dit land wil.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan