Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ten eerste: de tekst is niet van mij maar integraal gekopiëerd vanuit een mail van FvD.Dit kan je toch niet zeggen? Wij worden toch niet gedeporteerd naar strafkampen omdat we niet geprikt worden? Ons niet prikken is een vrije keuze. Dat er dan bepaalde dingen niet meer kunnen is het gevolg daarvan. Ik zie het als iets tijdelijks. Maar ik ben een rasoptimist en hou niet van geweld en agressie. Maar een ziekte vergelijken met een oorlog en met de jodenvervolging die dood werden gemarteld en werden afgevoerd en vergast vind ik niet zo kies.
Naast trol ook nog NSB'er zoals alle vaxinazis pffffThierry is een opportunist en een populist en die wil alleen maar scoren joh. Als er niks meer te halen valt op het gebied van corona schakelt ie over op de klimaatcrisis om zieltjes te winnen. Kom nou toch, ga mij nou niet vertellen dat je zo'n gladjakker serieus neemt.
Ik ben geen vaxinazi, leer lezen.Naast trol ook nog NSB'er zoals alle vaxinazis pffff
Komt vanzelfIk ben geen vaxinazi, leer lezen.
Het wachten is op @fatsnotbadKomt vanzelf
Mike is onlineHet wachten is op @fatsnotbad
Hè hèMike is online
Hij zoemt door alle draadjes, deze trorzelWat een gezelligheid
Het is een draadjestrolHij zoemt door alle draadjes, deze trorzel
Wij aten vandaag draadjesvleesHet is een draadjestrol
In een land geregeerd door extremisten waarin de media extremisme recht breit, kunnen weinig mensen de degelijke personen van extremisten onderscheiden.Thierry is een opportunist en een populist en die wil alleen maar scoren joh. Als er niks meer te halen valt op het gebied van corona schakelt ie over op de klimaatcrisis om zieltjes te winnen. Kom nou toch, ga mij nou niet vertellen dat je zo'n gladjakker serieus neemt.
Da's te ingewikkeld voor deze trol. Jip en Janneke taalgebruik is dan beter. Maar denk niet dat ie het dan wel snapt.In een land geregeerd door extremisten waarin de media extremisme recht breit, kunnen weinig mensen de degelijke personen van extremisten onderscheiden.