S
Sailor
Guest
Weet ze niet... Kijk naar foto..zou ze weten wat fascisme is ? een keer naar de definitie vragen ?
DBL
Of wanabe DBL
De laatste is, erger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Weet ze niet... Kijk naar foto..zou ze weten wat fascisme is ? een keer naar de definitie vragen ?
Waarschijnlijk niet..zou ze weten wat fascisme is ? een keer naar de definitie vragen ?
DBL?Weet ze niet... Kijk naar foto..
DBL
Of wanabe DBL
De laatste is, erger
Domblondje
Lijkt Post NL wel met al die afkortingen hierDomblondje
Sorry @Zathras er zijn ook slimme blondjes maar niet in de coma Kamer en zeker niet bij die k partij
Sinterklaas, Kerst, Nieuwjaar. Krijg ik nu nog een gratis booster?Lijkt Post NL wel met al die afkortingen hier
Bij de post heb je nu de SKNJperiode
Ja helemaal goed Edwin. Je krijgt nu een potje IVMSinterklaas, Kerst, Nieuwjaar. Krijg ik nu nog een gratis booster?
Ja helemaal goed Edwin. Je krijgt nu een potje IVM
Of zoals men bij Telfort zegt: Sinterkerst en Nieuw.Sinterklaas, Kerst, Nieuwjaar. Krijg ik nu nog een gratis booster?
Die Volt-muts biedt excuses aan. Natuurlijk niet omdat ze het niet vond kunnen, maar omdat ze er kritiek op heeft gekregen. Zo gaat dat. Kijken waar de grens ligt en als er te veel kritiek komt zeggen dat het niet de bedoeling was.
Die Volt-muts biedt excuses aan. Natuurlijk niet omdat ze het niet vond kunnen, maar omdat ze er kritiek op heeft gekregen. Zo gaat dat. Kijken waar de grens ligt en als er te veel kritiek komt zeggen dat het niet de bedoeling was.
Nee 2Sinterklaas, Kerst, Nieuwjaar. Krijg ik nu nog een gratis booster?
En dan zeggen dat nazi rechts isImand dit al gelezen ?
We maken van Oostvaardersplassen een Forumland
En wat als we de Ongevaccineerden nu eens gezellig bij elkaar drijven? Voor het overzicht. Dat we een stukje natuur afzetten in de Oostvaardersplassen. Hoeft wat mij betreft niet met echt prikkeldraad. Mag ook met vleesvervangers. Of Lego. Hoeft ook geen stroom op te staan. Misschien een 9-Volts...www.tubantia.nl
Imand dit al gelezen ?
En wat als we de Ongevaccineerden nu eens gezellig bij elkaar drijven? Voor het overzicht. Dat we een stukje natuur afzetten in de Oostvaardersplassen. Hoeft wat mij betreft niet met echt prikkeldraad. Mag ook met vleesvervangers. Of Lego. Hoeft ook geen stroom op te staan. Misschien een 9-Volts...www.tubantia.nl
Imand dit al gelezen ?
Dit is, toch de zelfde eigenaar als het halalgemeen deugblad enzo de Deugende Progressieve Gekochte mediaImand dit al gelezen ?