Angelface
Well-known member
Heb het ook op fakebook gezet, eens zien of en wanneer het eraf vliegt.Nu al bijna 17.000 views, zal wel weer verwijderd worden van YT.
Gideon O' Keefe
Of ik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb het ook op fakebook gezet, eens zien of en wanneer het eraf vliegt.Nu al bijna 17.000 views, zal wel weer verwijderd worden van YT.
Gideon O' Keefe
Ik heb nog geen tijd om te kijken maar de GGD heeft de aanval geopend....Heb het ook op fakebook gezet, eens zien of en wanneer het eraf vliegt.
Of ik
Dat lijkt me wel. Als ik FvD was, zou ik nu frontaal gaan en de ruwe beelden online gooien. De GGD laat merken dat ze niet willen leren. Nou, dan : 'eat this, motherfuckers !"Is de GGD in paniek?
Dat lijkt me wel. Als ik FvD was, zou ik nu frontaal gaan en de ruwe beelden online gooien. De GGD laat merken dat ze niet willen leren. Nou, dan : 'eat this, motherfuckers !"
Jammer dat een groot gedeelte vh volk ondankbare honden zijn :-(Even los van dit alles : we zien hier nu ein-de-lijk 's politici die zich daadwerkelijk inzetten voor het volk / hun kiezers ! Groot compliment voor FvD.
Correctie: iedere gezette prik is een misdaad. Er kan vanwege ontbrekende onderzoeksdata en schadelijke bijwerkingen geen informed consent worden gegeven en door druk vanuit sociale kring en media wordt de vrije wil gemanipuleerd.Volgens mij is elke prik gezet bij kinderen een misdrijf en kan die persoon met de spuit in zijn handen zich klaar maken voor t tribunaal. Dat er nu gesteggeld wordt over of de beelden wel legitiem gemaakt zijn.... Ik zeg idd nu doorpakken FvD
Já precies dat. Elke prik.Correctie: iedere gezette prik is een misdaad. Er kan vanwege ontbrekende onderzoeksdata en schadelijke bijwerkingen geen informed consent worden gegeven en door druk vanuit sociale kring en media wordt de vrije wil gemanipuleerd.
Undercover in Nederland van Alberto Stegeman valt erbij in het niet.En inmiddels meer dan 166k views. Meer dan 5.000 erbij in het afgelopen uur