Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voormalig FvD-lid Henk Otten ging zelfs zover dat hij Baudet een ‘Manchurian-kandidaat’ en ‘een politicus die de speelbal is van een vijandelijke macht’ noemde. Maar een voorstel om de FvD uit Oekraïne-briefings te blokkeren, kreeg geen meerderheid.
Lafaards !Senatoren Hiddema en Frentrop weg bij FvD om niet bijwonen speech Zelenski
Senatoren Theo Hiddema en Paul Frentrop verlaten FvD, omdat de Tweede Kamerfractie van de partij donderdag weigert aanwezig te zijn bij de speech van de Oekraïense president Volodimir Zelenski.www.telegraaf.nl
Daar begrijp ik nou echt helemaal niets van dat je om zo iets uit de partij stapt.
FVD denounces the invitation of President Zelensky to address the Dutch House of Representatives and will be absent during his speech and from the ensuing parliamentary debate
Read full statement here: https://www.fvd.nl/fvd-denounces-th...to-address-the-dutch-house-of-representatives
Ik ben geen politicoloog, maar het zou mij niks verbazen als Frentrop en Hiddema zich op termijn gaan aansluiten bij BVNL,Hiddema was ook altijd pro-Wilders. Blijkt hij toch meer PVV te zijn dan FvD missen we niets aan.
Mike
De mainstream is juist ondermijnend.
Dat is opruiing ten top, (zo niet aanzetten tot geweld). Willem Engel is voor minder ten onrechte vastgezet. Deze dame zou dus per direct vervolgd moeten worden.
Meer en meer, zijn eerder al een paar maal vermeld aldaar.