FvD

#volksverraad
Levensgevaarlijk wat mij betreft om die lui binnen te laten en te laten blijven. Wellicht heel negatief belicht van mijn kant maar voor mij is zo klaar als een klontje dat deze zogenaamde vluchtelingen hun duistere wanpraktijken hier voort gaan zetten. Want de biolabs in Oekraïne zijn exposed, daar kunnen ze niks meer doen. Dan maar naar Nederland halen. Wie weet worden al die ziekenhuizen die in verleden gesloten zijn ter beschikking gesteld daarvoor. Wie weet krijgen ze kansen in het onderwijs ook nog. Vertrouw dit voor geen meter.

Levensgevaarlijk wat mij betreft om die lui binnen te laten en te laten blijven. Wellicht heel negatief belicht van mijn kant maar voor mij is zo klaar als een klontje dat deze zogenaamde vluchtelingen hun duistere wanpraktijken hier voort gaan zetten. Want de biolabs in Oekraïne zijn exposed, daar kunnen ze niks meer doen. Dan maar naar Nederland halen. Wie weet worden al die ziekenhuizen die in verleden gesloten zijn ter beschikking gesteld daarvoor. Wie weet krijgen ze kansen in het onderwijs ook nog. Vertrouw dit voor geen meter.
Ik vertrouw het evenmin,

• Leuk
Waarderingen: Binc

Ze weten dat dit alleen wordt gedragen door mensen die er directe belangen bij hebben of dit in de nabije toekomst verwachten.
Dat zijn er misschien een paar duizend. De rest wil dit absoluut niet.
Waarom in Godsnaam doen ze dit? Wat zit daar achter?

Dick

Ze weten dat dit alleen wordt gedragen door mensen die er directe belangen bij hebben of dit in de nabije toekomst verwachten.
Dat zijn er misschien een paar duizend. De rest wil dit absoluut niet.
Waarom in Godsnaam doen ze dit? Wat zit daar achter?

Dick
Zomaar een gok. Corona heeft niet het aantal slachtoffers opgeleverd middels vaccinatie die ze graag zouden willen. Dan maar harder geschut in zetten onder het mom dat ze een kans moeten krijgen. Zoiets? De rellen steekpartijen etc die volgen wanneer een stel geweldadige lui naar Nederland worden gehaald komt hen natuurlijk goed uit. Treft het hun geen blaam.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan