R
Ragnar Peterson
Guest
Oh echt?? Ik dacht het voor Joodse Allochtoon stondniet voor niets Judas Alliantie genoemd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oh echt?? Ik dacht het voor Joodse Allochtoon stondniet voor niets Judas Alliantie genoemd
Ja.Ik heb 2 zoons en de jongste heb ik zeker weten ook zo gedragen. Thuis, dat wel. Toen ben ik zeker m'n ballen kwijtgeraakt, nu ben ik een half wijf.
Dat klopt helemaal. Let maar eens op de gezichtsuitdrukking, geen enkele man doet dit voor z'n lol.Ja en wat maakt dat uit toch? Ik zeg niet dat ik met zo een draagzak liep maar nu zeggen ze hier ook al dat als je achter een kinderwagen loopt als man ook al niet goed is
Nou ik vond het heerlijk om even met mijn dochter te lopen door het park als ze niet in slaap kon komen.. dan sliep ze eindelijk en liep ik met een big smile achter de wagenDat klopt helemaal. Let maar eens op de gezichtsuitdrukking, geen enkele man doet dit voor z'n lol.
Mike
Ja, maar je bent postbode jij bent zo'n kar gewentNou ik vond het heerlijk om even met mijn dochter te lopen door het park als ze niet in slaap kon komen.. dan sliep ze eindelijk en liep ik met een big smile achter de wagen
Dan kan ik ook inpakkenNiet meer te redden, die Ragnar.
Mike
Als je zelf vader bent of wordt en je kind komt niet in slaap en je moet daarom lopen met een wagen dat ze wel slaapt praat je wel anders Mike.. voor de rest ga ik er niks meer over zeggen, want dat ga ik toch nooit winnen van je.Niet meer te redden, die Ragnar.
Mike
Ja, laten we met z'n allen een tof wijvenclubje vormen. Iedere maand ongesteld (al heb ik de overgang nu wel gehad) en fijn praten over hoe Jesse weer briljant was in De Slaapkamer.Dan kan ik ook inpakken
Goed plan.... Moet wel oppassen dan vrouwtje ontploft bij linkse neigingenJa, laten we met z'n allen een tof wijvenclubje vormen. Iedere maand ongesteld (al heb ik de overgang nu wel gehad) en fijn praten over hoe Jesse weer briljant was in De Slaapkamer.
Das bij mij al problematisch mn jongens zijn geprikt en lusten geen vlees........ Niet mijn schuld de twee onderweg is nog ff afwachten morgen weer echo. jongens of meidenEn misschien is het wel waar dat je wat meer vrouwelijke hormonen aanmaakt als je je kind draagt... Daarna gaan ze ook weer weg als je je zoons leert een beest te schieten en zelf te slachten. (stropen overigens )
hahahaha je profielfoto nu ...Als je zelf vader bent of wordt en je kind komt niet in slaap en je moet daarom lopen met een wagen dat ze wel slaapt praat je wel anders Mike.. voor de rest ga ik er niks meer over zeggen, want dat ga ik toch nooit winnen van je.
hahahaha je profielfoto nu ...
Niet meer te redden maar nog altijd creatiefDie verwijfde Ikea-allochtoon is wel creatief.
Allemaal een jurk dragen!Ja, laten we met z'n allen een tof wijvenclubje vormen. Iedere maand ongesteld (al heb ik de overgang nu wel gehad) en fijn praten over hoe Jesse weer briljant was in De Slaapkamer.
jaaaaaaaaaa, altijd al gewild (sinds ik kinderen kreeg)Allemaal een jurk dragen!
Mike
Komt door mijn teveel aan vrouwelijke hormonen denk