FvD

Die van De Telegraaf vond ik nog de minst onfatsoenlijke. Hij sprak rustig in tegenstelling tot de rest.
Ik weet ook weer waarom ik GeenStijl al vanaf het begin in 2003 verschrikkelijk vind.
Die Tom Staal vond ik eigenlijk de irritantste van allemaal met die arrogante opkijkende ogen... Hyena...

Die Tom Staal vond ik eigenlijk de irritantste van allemaal met die arrogante opkijkende ogen... Hyena...
Sneue gast. Doet ook alweer een jaar of tien hetzelfde kunstje wat überhaupt nooit leuk is geweest. PowNed/GeenStijl was 1x leuk met Rutger Castricum en Ella Vogelaar. Daarna nooit meer iets bereikt. Wel respect hoe rustig Baudet alles blijft uitleggen.

"We nodig alle kijkers uit om te laten weten of je het eens bent of niet met geheelonthouder Gideon."

Je hoor, ben ik het helemaal mee eens. Ben ik namelijk ook. 🙂
Hier ook. En dan moet je in Hongarije, omgeven door (hobby)wijnboeren (en palinka) vrij stevig in je schoenen staan.
Humor.... "ik zal nooit een goeie Hongaar worden...." en dan lachen ze zich rot en .. gaan we over tot de orde van de dag :oops:

Laatst bewerkt:
:mad: You’re unable to view this Tweet because this account owner limits who can view their Tweets.
Musk.. werk aan de winkel

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan