Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan het mis hebben maar het mediatrollenleger(tje) vaart nu een nieuwe koers om het populaire FVD proberen te slopen.Ik vraag me af, is dit alvast een klein opzetje naar een eigen partij voor van Meijeren? Zou het kunnen vlak voor de verkiezingen in maart?
Tja we wachten wel af. Geen idee maar dan beter niet teveel aandacht besteden aan dat media trollen leger. Zal vast bewust zijn in aanloop naar de verkiezingen maart. Anderzijds hoor ik geluiden van mensen die eerder fvd stemden nu pvv willen gaan stemmen. Wellicht nog steeds niet wakker genoeg dan als dat zo is en lezen ze teveel van dit soort berichten als nrc.Ik kan het mis hebben maar het mediatrollenleger(tje) vaart nu een nieuwe koers om het populaire FVD proberen te slopen.
Ja dan word het wellicht teveel chaos. Dus lekker negeren dit soort nrc berichten.Nee. Er zijn al teveel partijen.
Mike
Niks van vernomen op het congres. Thierry en Gideon zijn beide fel om de relatief rustige stijl van bv Jansen, Dekker en Kerseboom. Dit is een psyop om door middel van schijntegenstellingen verdeeldheid te zaaien binnen onze beweging.Ik vraag me af, is dit alvast een klein opzetje naar een eigen partij voor van Meijeren? Zou het kunnen vlak voor de verkiezingen in maart?
Door een lek in de dit weekend gelanceerde ForumApp van Forum voor Democratie ligt de hele ledenadministratie op straat. Daarin staan de privégegevens van 92.901 leden en oud-leden. Het gaat onder meer om namen, woonadressen, telefoonnummers en rekeningnummers.
Na melding van RTL Nieuws heeft Forum het lek gedicht. "Wij betreuren het zeer dat dit lek heeft kunnen ontstaan. Het lek is inmiddels gedicht en maatregelen zijn getroffen om herhalingen in de toekomst te voorkomen", laat een woordvoerder weten. "Uit voorzorg hebben wij gevoelige systeemonderdelen tijdelijk uit de lucht gehaald."
Dat wordt weer smullen voor de MSM....Nieuwe app Forum lek: privégegevens alle 92.000 (oud-)leden op straat
Door een lek in de dit weekend gelanceerde ForumApp van Forum voor Democratie ligt de hele ledenadministratie op straat. Daarin staan de privégegevens van 92.901 leden en oud-leden. Het gaat onder meer om namen, woonadressen, telefoonnummers en rekeningnummers.www.rtlnieuws.nl