FvD

In deze aflevering van de podcast gaat Devin Westerhoff in gesprek met de enige echte Thierry Baudet. Een veelbesproken man die niet bang is om de grens op te zoeken als het gaat over het uiten van zijn eigen overtuigingen. Mensen haten hem, mensen houden van hem maar desondanks de velen discussies die worden gevormd rondom deze man heeft hij het ver weten te schoppen in de politiek.

Ik heb weer een poging gedaan om Forum Inside te bekijken. Als Baudet daar niet zat zou het zo WNL kunnen zijn. Ik word eerlijk gezegd niet goed van die Ralf Dekker, typisch zo'n bekakte, intelligente maar tegelijkertijd naieve centrumrechtse man die niet gelooft in boosaardige complotten en houdt van een sigaartje en een wijntje. Maar goed dat Baudet hem terechrwees over de ware aard en het doel van het (cultuur)marxisme, nl. de ondermijning en uiteindelijke ondergang van de westerse vrije beschaving. En dan dat domme mokkel, dat model dat in New York woont, van een links trutje naar een rechts trutje! Die Arnhemse FvD'er beschouw ik wel als een belofte voor de toekomst. Ik sla voortaan weer over bij FI, niet aan mij besteed.

Mike

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan