Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij is NIET beter dan Trump!
Mike
Je mag je dan wel afzetten tegen deze mensen, maar hun boodschap is duidelijk en geenszins verkeerd. Ik had je toleranter ingeschat.Ik heb wederom een poging gewaagd maar heb opnieuw mijn tijd zitten verdoen. Ik ben echt volkomen allergisch voor die Ralf Dekker, maar ook Paul Cliteur trek ik niet. Ik heb overigens hetzelfde met Karel van Wolveren, Pierre Capel, Ab Gietelink, Marcel Messink, al dat soort bekakte, stoffige, academische types.
Vanaf de 37e minuut gaat het heel kort over RFK Jr. Thierry vindt hem beter dan Trump (echt niet!), maar Thierry kan ik goed hebben. Verder is het vooral een feestje van Ralf en Paul, die beiden van mening zijn dat er geen overkoepelende kwaadaardige macht is die alles aanstuurt, maar vooral een nest van incompetente dwazen die allemaal hun eigen belangen nastreven. Opvallend is dat Thierry dan telkens wijselijk zijn mond houdt.
Dat is denk ik zo'n beetje wel de samenvatting van hoe ik iig deze uitzending heb beleefd. Ik had beter iets anders kunnen doen.
Mike
Het spel 'verdeel en heers' werkt best goed.Je mag je dan wel afzetten tegen deze mensen, maar hun boodschap is duidelijk en geenszins verkeerd. Ik had je toleranter ingeschat.