FvD


De bedoeling van de journalistiek van Nieuwsuur is er vooral om twijfel binnen de partijleden en vaste kiezers te zaaien. Vandaar ook dat ze met vergezochte dingen aankwamen zoals Thierry's beschouwing over het aftreden van Rutte en het bankiersverleden van Ralf.

Wat wel jammer is, is dat gedoe met het voedselpakket. De noodles uit Azië zijn logisch. Ook bepaalde luxe rundsvlees producten zijn wellicht makkelijker verkrijgbaar uit Ierland.

Wat die groothandel betreft is de toon gezet. Het zal best zijn dat een deel van het assortiment van die groothandel Hollandse producten zijn van een hoge kwaliteit, die Eerlijk Eten afneemt. Thierry leek oprecht verbaasd en wist niet zo een twee drie wat de verklaring was en wilde het gaan onderzoeken.

Wat denken jullie hiervan?
 
Om te beginnen ging het om een voedsel-pakket i.p.v. de politiek.
vond ik al vreemd.
Thierry moet ervoor zorgen dat "ze" nergens kritiek op kunnen hebben, echt nergens.
 
De bedoeling van de journalistiek van Nieuwsuur is er vooral om twijfel binnen de partijleden en vaste kiezers te zaaien. Vandaar ook dat ze met vergezochte dingen aankwamen zoals Thierry's beschouwing over het aftreden van Rutte en het bankiersverleden van Ralf.

Wat wel jammer is, is dat gedoe met het voedselpakket. De noodles uit Azië zijn logisch. Ook bepaalde luxe rundsvlees producten zijn wellicht makkelijker verkrijgbaar uit Ierland.

Wat die groothandel betreft is de toon gezet. Het zal best zijn dat een deel van het assortiment van die groothandel Hollandse producten zijn van een hoge kwaliteit, die Eerlijk Eten afneemt. Thierry leek oprecht verbaasd en wist niet zo een twee drie wat de verklaring was en wilde het gaan onderzoeken.

Wat denken jullie hiervan?
Het lijkt me goed dat Thierry dit z.s.m. uitzoekt wn hier tekst en uitleg over verschaft naar zijn achterban. Voor hetzelfde geld is het glashard gelogen door Nieuwsuur en kan Thierry scoren met een virale tegenaanval op social media.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik ben niet zo optimistisch over Buijs. Was ik ook al niet.



Hij steekt FvD hier een mes in de rug om een meningsverschil over die alfabet gekte.

Naarmate meer mensen negatief op zijn kritiek op het FvD reageren, plaatst ie nog kritischer stukken. Dat laatste bericht is echt vergezocht en niet meer serieus te nemen. Hij is nu alleen campagne aan het voeren voor SVN.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.987
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan