De ontknoping komt waarschijnlijk deze zomer al, ik ben zeer optimistisch gestemd!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
applausje, dit document staat al een jaar op mijn site en besproken in dotcom. Er was zelfs een journalist die dit in 2014 had ontdekt, dus het wordt tijd dat FvD eens "uit de kast" komtApplaus voor Thierry
Wil jouw ego de eer en ook graag een applaus? Bij deze dan .applausje, dit document staat al een jaar op mijn site en besproken in dotcom. Er was zelfs een journalist die dit in 2014 had ontdekt, dus het wordt tijd dat FvD eens "uit de kast" komt
We kunnen hier wel alles een ego smaakje geven maar Thierry heeft gewoon zitten pitten een jaar lang. En je kan er alles bij verzinnen, strategie, de wereld is er niet klaar voor. De wereld zal er NOOIT klaar voor zijn.Wil jouw ego de eer en ook graag een applaus? Bij deze dan .
Ik vind het gewoon een genot om te zien hoe hij dit voordraagt.
Mee eens!We kunnen hier wel alles een ego smaakje geven maar Thierry heeft gewoon zitten pitten een jaar lang. En je kan er alles bij verzinnen, strategie, de wereld is er niet klaar voor. De wereld zal er NOOIT klaar voor zijn.