fysieke reakties op keltisch zeezout?

Vrijevlinder, ik ben gisteren toch weer begonnen met het zout. Ik wil het zo graag gebruiken. Omdat ik er ook op reageer heb ik besloten om het te gaan opbouwen. Gisteren en vandaag echt heel weinig gebruikt bij het koken van mijn groenten. Ik ga het per week opvoeren en voel wel of het te snel gaat. Mss ook een idee voor jou? Zo krijgt je lichaam ook de tijd om eraan te wennen. Hoop dat het beter met je gaat.

 
Vrijevlinder..na al die medicijnen en stress is het geen wonder dat je darmflora overhoop ligt en je bijnieren uitgeput zijn.

Kun je tegen melk? zoja dan raadt ik je de melkkefir aan van rauwe melk om je darmflora weer goed te krijgen.Samen met appelazijn voor meer maagzuur..en eventueel nog aanvullende probiotica en beestenbottenbouillons.

Ik heb me periodes echt heel raar en naar gevoeld,deppresieve gedachtes..gevoel als je doodgaat,steeds buikpijn darmproblemen etc.

Inmiddels weet ik dankzij dit forum dat het grootste gedeelte veroorzaakt wordt/werdt door een verstoorde darmflora.Denk dat je mede daardoor ook zo heftig reageert op het keltisch zeezout..ik zou ook met hele kleine stapjes het zout introduceren maar eerst overschakelen op bovenstaande.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan