galprobleem

Eigenlijk is de milde gewoon voeding. Mooi hè? Het enige bijzondere eraan is dat door de samenstelling de lever/gal extra veel gal moet produceren.
Tenzij je er ongewenste verschijnselen van krijgt kan je het gewoon elke dag nemen, zoals Mike hierboven al aangeeft. Neem wel de goede soort olie.
 
ik heb wel nog steeds erg veel jeuk, krab mijn buik 's nachts helemaal kapot. Dat is natuurlijk die galstuwing. Ik smeer me suf met kokosolie. Iemand nog een idee?
 
Bedankt Marijan, wietolie dus...is dat nou wel of niet legaal te krijgen? ik vind het een onduidelijk verhaal. En waar?

Ik heb vanmorgen de grote L&G reiniging afgesloten. Heb echter alleen bruine waterdunne ontlasting gehad, geen groene galstenen o.i.d. gezien. Wel een soort 'zandachtige' substantie zien drijven in de diarree, is dat het dan? Ik ben nu wel klachtenvrij, maar dat was ik de afgelopen weken wel eerder zo lang...
 
Het kan heel goed zijn dat de kleine reiniging het meeste al opgeruimd heeft, de grote reiniging levert in dat geval in die zin weinig meer op, er zit maar een ruime week tussen.
Ik denk dat je nu de darmflora moet optimaliseren.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.469
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan