Het is mijn stellige overtuiging dat dit water niet te herstructureren is. Het proces van met name omgekeerde osmose is te ingrijpend, misschien dat het met gedestilleerd water wel kan.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja bekend, men zegt lucht in de leidingen, maar het is vaak na storingen of onderhoud.Even een vraagje. Misschien heeft iemand dit ook wel eens gehad.....water uit de kraan wat lijkt te dampen, troebelig is en langzaam helder wordt en dan aan t einde bruist (hier is in Portugal maar kranen heb je overal. Wij dit hier nog niet eerder gehad of gezien)
Sandra
Thanks Sailor voor je reactie. Het is nu idd weer normaal (in hoeverre dat kan met kraanwater ) Ik drink het wel, maar we filteren ook met omgekeerde osmose apparaat. Wisselen dat af met elkaar. Verder staat nog steeds het testen van ons water uit onze put op t programma, maar door verbouwing en klaar willen zijn voor de winter nog niet gebeurd.......Ja bekend, men zegt lucht in de leidingen, maar het is vaak na storingen of onderhoud.
Volgens mij de rommel die nog niet opgelost is na onderhoud of zo
Ik gebruik nooit leidingwater.... Beek of de bron in fr Nederland kook ik er wel in drinken mooi niet.
Kun je een metaal smaak proeven in jouw gedestilleerde water?
Waarom?OO-water is even dood als gedestilleerd water.
Mike
Zoals ik het heb begrepen is water zuiver wanneer je het verdampt dat er dan niets overblijft.Definieer 'zuiver water'.
Mike
Het gegeven dat de WHO iets adviseert doet mijn nekharen - niet verwonderlijk - overeind komen.Lees bijgaand artikel. En nee, niet alles wat van de WHO komt is onzin.
Mike
Idd. In een andere context. Iets als 'Vervuild water is niet slecht..'In 1 van de bronnen onder het artikel staat de WHO.
Mike
Late reactie: ik vouw Hario v60 01 koffiefilters op een manier zodat ze in de distillator passen.Kun je een metaal smaak proeven in jouw gedestilleerde water?
Ik heb osmose filter en een destillator (van een goed merk) en merk dat het water uit de destillator een beetje metaal achtig smaakt, zeker als het net 'vers' is en dus nog lauw is. (moet erbij zeggen dat ik overdreven goede smaak en reuk heb)
Het gedestilleerde water is natuurlijk erg reactief en koelt af in een RVS buisje, daar ben ik eigenlijk niet zo'n fan van. Ben bang dat er metalen in het water terechtkomen, onder andere nikkel.