Globalisten & Cultureel Marxisme

Michelle Obama is depressief. Waarom zou je dat aan de wereld vertellen? Tenzij ze een overeenkomst is aangegaan met spotify ivm haar media carrière. De aandelen in Spotify gingen even omhoog vanaf dat moment. Nu kelderen ze weer naar beneden en is madam op zoek naar publiciteit. Zo interessant is die media carrière van haar dus niet voor velen.

https://www.facebook.com/1851947617/posts/10213798591279615/?d=n

Feitelijk zegt hij : mensen met kleur kunnen niet voor zichzelf zorgen, we moeten dringend een pamperbeweging oprichten. DAT is racisme.

Hup, daar gaan we weer. Het arme ik-syndroom. Het staat de heer Akwasi vrij te verkassen naar landen waar niks mis mee is, ik zeg maar wat, Nigeria, Zuid-Afrika, Mali, Somalie ..

Weet je wat ik denk. Ik denk dat deze mensen/meisjes zo dom zijn dat ze achter mooie praatjes aanlopen en dit als vrijheid aanzien. Ze zien niet het gehele plaatje erachter. En dat is met al deze domme mensen. Ze lopen achter mooi praatjes aan, verdiepen zich er niet in omdat ze dat niet kunnen, en verkondigen dan exact die agenda die daarachter zit.

Hoe kunnen mensen toch zo in en in dom zijn. Er ligt nu toch al veel info op straat, maar nee, ze willen er niet aan.

Dorothé

Brainwashing ook, ten dele. Dat zie je nu overduidelijl op de scholen en via TV. Wat niet normaal is wordt als het echte normaal gebracht. Mindcontrol.

En hoe jonger je daarmee begint hoe effectiever die zaken zich in het onderbewuste nestelen. De gewone klerk op de NOS of op de krant die zulke zaken mee helpen propageren zijn medplichtig en ook vaak useful idiots.

Deze mensen hebben zoals zoveel liberals, homo's en transdingessen een kinderbrein. Ze blijven eeuwig in een soort puberteit; oversekst, boos op de wereld en vol zelfmedelijden. Ik denk dat de meeste van hen niet te helpen (verloren) zijn.

Joost

Uiteraard een VROUW. Hoe lang blijven we deze geboren marxisten nog serieus nemen? En waarom hebben ze eigenlijk stemrecht gekregen?

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan