Ik hoef ook niet perse supps te hebben, bedoelde gewoon of er een soort standaard samen stelling te maken is wat mensen te adviseren is die niet goed ontgiften.
Als ik het zo leest is dit de basis van schoon worden, de presentator van dat filmpje in topic schildklier vind al die kuurtjes zelfs onzin als ik het goed begrijp!
Glutation is het om te doen.
Glutamine Word veel gebruikt door van alles in het lichaam en ZEKER in stress tijden!
Dit aminozuur is dus zeer aan te raden bij iemand die slecht of zelfs niet ontgift.
Cysteine krijgen we vast wel voldoende uit voeding en is dus ook niet wenselijk teveel te hebben.
Pike , je zegt dat voor het verhogen van glutation ATP nodig is, dit is er natuurlijk altijd wel maar de vraag is of er genoeg is.
Voor meer ATP moet, ik neem aan T3 in de cellen opgenomen worden.
Maar de cellen zijn vaak verstikt volgens die presentator, dus dat is een virsuele cirkel..
Wat betreft voeding die genoemd word voor glutation, ik denk niet dat dat genoeg toerijkend is omdat sommige al lange tijd genoeg vlees eten en of melk drinken.
Vind het trouwens ook apart dat verhitting eiwitten zou doen verdwijnen.. kan zijn hoor maar ik dacht dat dat alleen met enzymen en water oplosbare vitamine s zo was.