Goede darm therapeut

Een mailtje van mijn provider bevestigde dat ik weer eens platgelegd ben door een hacker-spammer. Mijn website zal helaas even moeten wachten in verband met urgente werkzaamheden en zal dus tijdelijk niet bereikbaar zijn.

Voel je vrij om bij vragen even te mailen naar praktijkhecate(at)hotmail(punt)com en vermeld dan graag even je telefoonnummer en de meest geschikte tijden er bij.
 
Om te voorkomen dat ook je mail volstroomt met spam heb ik je emailadres aangepast. Dank voor de complimenten!

Mike
 
Mike,

Dat is jammer om te horen, maar ik moet wel wat, ik ben er door iemand op gewezen dat zij een goede therapeute is, ook bij V D Voort, en Joris (brood) vertelde me vorige week toen ik ze sprak dat zei kennissen van hun ook erg goed geholpen heeft.

Dat ze zo achter de elleboog werkt staat los van een bekwaam therapeut wezen.

Maar achter de elleboog.. wie is dat niet vraag ik me wel eens af.. Ik ken er zóó véél die dit zijn en waar ik last van heb gehad..

Ik ken het, en het zit overal, zij dus ook blijkbaar, maar als ze me helpen kan.. daar kom ik voor en niks anders.

Mike, ik ken wel meer mensen die een slecht woord over je hebben, mensen van wie je het niet weet, dat weet ik zeker, doe je niks aan.
Soms zie ik hun punten en soms ook niet.
Maar niemand heeft het voor 100% aan het rechte eind, of zal dat ooit krijgen.
Ik niet, jij niet, al de therapeuten die een een of ander eigen protocol hebben ontwikkeld zullen er ook net zo veel naast zitten als er op.
Allemaal mening verschil, maar we moeten die elkaar wel gunnen, en dat kunnen véle blijkbaar niet.

Heb je hun zelf er nooit over aangesproken?
Over wat ze je geflikt hebben?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.469
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan