Grenzeloos moe

Het lijkt me niet goed te bekomen: ik word er eerder onrustig van. Het is een kwestie van uitproberen om te vinden wat goed werkt en dan nog zal dat niet steeds hetzelfde zijn. Het lichaam produceert allerlei stoffen, afhankelijk van de toestand, wat je eet, of je veel of weinig inspanning hebt, spanningen enz.

Wat bij mij goed werkt is Raw Thyroid en Raw Kidney.

Brenda in bijna alles wat je schrijft krijg ik het gevoel dat je onrustig bent. Met onrust put je je zelf alleen maar uit. Slecht slapen in bepaalde fases is niet op te lossen met een pilletje en je put je zelf uiteindelijk meer uit.

Door meer te accepteren kun je een trouwma beter verwerken. Ik zou dat slapen gewoon lekker laten gaan en kijken hoe je je overdag voelt.

Je kunt je niet plots kip lekker gaan voelen door één verandering. Als je nou steeds kleine stapjes maken en kijkt of je er iets beter bij gaat voelen dan is dat al winst. Probeer te blijven denken aan die kleine verbeter puntjes. Je zegt dat niks helpt dan denk ik dat je te snel op geeft. Verandering gaat langzaam en begint bij je zelf. Wonderpillen bestaan gelukkig niet.

@Brenda,

Wat eet en drink jij allemaal. Dat kan natuurlijk ook een probleem geven als de voeding niet goed is. Zou je het willen beschrijven hier op het forum. Dan kunnen we je wat tips geven.

Lia

Poekie, ik maak meestal combinaties van groentes: prei, witte of spitskool, zuurkool, laatst had ik pastinaak en vroeg me later af of daar niet teveel aan koolhydraten inzit. Advocado, courgette, knoflook, biologisch olie, (scharrel)vlees, vis, rauwe of volle melk, volle yoghurt biol. Bietensap recept Mike, zuurdesembrood 2á4 plakken, biologische kaas, lever beleg!! 2á5 bekers koffie ik doe mijn best om het te minderen, 1á2 glazen dr.wit.wijn meestal 1 p/a, vaak neem ik ook niet. Tja zo ongeveer naar mijn idee niet slecht maar ben benieuwd naar de reactie wat wel of niet goed zal zijn en of wat ik kan doen. Oh en tegen heug en meug neem ik zo nu en dan wel uit blik oesters ongeveer 8 savonds :(

Ik zou de koffie gewoonweg helemaal laten staan en de alcohol ook. Je fokt je bijnieren waarschijnlijk zo op dat ze je slaapritme beïnvloeden. En er zijn mensen die echt moeten afkicken van koffie (en alcohol). Waarom zou je het nemen? Ik zie er geen gezondheidsvoordelen in.

Vandaag met dochterlief naar zwembad geweest (chloorbad), was erg leuk omdat mijn dochter zo genoot van het water, 140 diep en ze hield zich prima staande.

Echter thuisgekomen ben ik zo moe! Eerst dacht ik omdat ik suppl. niet genomen had, vergeten door het gehaast.

Maar nu ik er nog eens over nadenk, we zijn 2 uur in het water geweest, zou het de chloor kunnen zijn misschien?!

Ik ga nu ook naar bed, totaal geen fut..

De huid neemt zeker chloor op wat alles behalve goed voor je is maar ik denk niet dat je dat na eenmaal twee uur al zo kan merken.

Ik heb meer dan tien jaar in een zwembad gewerkt en heb per dag vaak meerdere uren in het water gezeten maar zoiets heb ik persoonlijk nog nooit gevoeld.

Ik denk dat het het met de warmte te maken heeft of met het missen van je supps vooral adrenal als je dat gebruikt. Gewone vitaminen lijkt mij dan weer helemaal niet waarschijnlijk.

EN je neemt chloor niet alleen via de huid op, je ademt het ook in. Chloor is een gas, opgelost in water in dit geval en dat komt er ook uit aan de oppervlakte, juist daar waar je adem haalt is de concentratie op z'n hoogst.

Volgens voorschrift van onze overheid (de "democratisch" gekozen bewakers van onze gevangenis), MOET er chloor in het zwembadwater, terwijl er alternatieven zijn zonder schadelijke bijwerkingen, zoals UV-desinfecteren, H2O2 !!! en nog zo wat mogelijkheden.

Ik denk ook dat het de chloor is geweest. Dit bevestigt eens te meer dat je een schildklierprobleem hebt, Marijan, iets waar ik je jaren geleden, zelfs voor het bestaan van dit forum, al op wees. Je hebt een foute halogeen binnengekregen en als ik jou was zou ik dit snel compenseren met extra jodium.

Mike

bedankt hier voor jullie reactie's,

ik weet niet of ik hier nou wel of niet gevraagd heb, mijn pc doet vandaag heel raar, of ik nog extra Lugol's moet gebruiken.

Momenteel gebruik ik 10 Kelposan tabletten van Vogel en ga naar 12.

Lugol's ben ik mee gestopt omdat kelp een volledig voedingssupplement is en Lugol's niet. Ik heb geen struma of zoiets, daar zou Lugol's voor een tijdje goed bij helpen.

Ik heb inmiddels ook de Kelp van Nature's Way besteld bij IHerb.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan