H2O2

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Als hier word gesproken over h202 dan gaat dat bij mijn weten om foodgrade3%
Het door jou geplaatste artikel is zo te zien niet foodgrade. En dan durf ik wel aan te nemen dat dat artikel idd de waarheid vertelt.

Het door jou geplaatste artikel is zo te zien niet foodgrade. En dan durf ik wel aan te nemen dat dat artikel idd de waarheid vertelt.
Heb in het verleden wel vaker een 'open been' gehad en de wond altijd behandeld met H202 (foodgrade). Nooit nadelige effecten bemerkt, alleen maar positieve. O.a een snel herstel.

ik heb ook foodgrade 3 procent gebruikt (met water erbij op watje) klein beetje

maar erg duizelig sindsdien met neurologische problemen en m'n huid is 'n beetje wit, Daarom vraag ik mij dus echt wel ernstig af of je h202 echt wel op een open tumor/wond kan druppelen, de conclusie is dus van niet, hoe dankbaar ik ben met dit forum kan je niet zeggen dat het gewoon 100 procent veilig is dit zomaar op de huid (ongeacht wat voor zweer/wond/plekje/wratje erop zit) te deppen/druppelen

En ieder mens is anders

ik ben nu nog verder van huis ben erg dizzy geworden en tumor is er nog, moeilijk, wat te doen, hoe te behandelen

Liz heb je een diagnose van een arts?
Hebben ze bevestigd dat het een tumor is?
Want dan zou het kanker zijn toch?

Liz heb je een diagnose van een arts?
Hebben ze bevestigd dat het een tumor is?
Want dan zou het kanker zijn toch?
door h202 is de huid uitgebleekt en ben ik erg duizelig geworden al een paar dagen. Dit was dus geen goed idee, er worden adviezen gegeven zonder dat men mijn vinger gzien heeft, hoe goed bedoeld ook.
Daat komt er nu nog bovenop de complicaties vna het h202 druppelen. Typen gaat moeilijk.

Ik heb geen diagnose van een arts.

Lijkt me handig om de huisarts ernaar te laten kijken.
En dan niet vertellen wat je hier allemaal schrijft.
Doe heel onschuldig.
Oh, vroeger had ik een ontstoken vinger, (nagelbed).
Huisarts kneep erin en deed niets. Pus bleef dus zitten.
Uiteindelijk moest het worden opengesneden en moest ik een paar keer per dag de vinger in soda houden. Er zit nog steeds een litteken (na vele jaren).
Mijn vader had ook eens iets. Hij wilde de dure medicijnen niet betalen.
Ging in sodawater. Opgelost.

door h202 is de huid uitgebleekt en ben ik erg duizelig geworden al een paar dagen. Dit was dus geen goed idee, er worden adviezen gegeven zonder dat men mijn vinger gzien heeft, hoe goed bedoeld ook.
Daat komt er nu nog bovenop de complicaties vna het h202 druppelen. Typen gaat moeilijk.

Ik heb geen diagnose van een arts.

Oh ja, waar worden hier dan adviezen gegeven aan jou ? Ik alvast ben er geen enkel tegengekomen, maar ja dat is wel weer lekker gemakkelijk he.

Oh ja, waar worden hier dan adviezen gegeven aan jou ? Ik alvast ben er geen enkel tegengekomen, maar ja dat is wel weer lekker gemakkelijk he.
lees maar even terug: dat je h202 op de huid kunt doen!
En daarbij waarschuw ik daar nu voor dat je dat beter niet kunt doen omdat het neurologische klachten kan geven maar ook je huid kan uit doen uitbleken

is jou persoonlijk geadviseerd dit op je huid te doen? Zo ja kun je beste die persoon erop aanspreken. Wel eens over nagedacht dat die bijwerkingen ontgifting kunnen zijn? Lijkt mij de meest logische verklaring.

En daarbij waarschuw ik daar nu voor dat je dat beter niet kunt doen omdat het neurologische klachten kan geven maar ook je huid kan uit doen uitbleken
Staat er dat jij dat moet doen ? Er staat : topisch toedienen kan. En mss zijn jouw neurologische klachten wel van andere aard ?
Ik kom dit vb tegen : Neurologische klachten kunnen aangeboren zijn of veroorzaakt worden door ziektes en aandoeningen, en door alcoholisme. We weten dat stress en spanning een rol spelen bij het ontstaan van de klachten. Het kan zijn dat mensen op de één of andere manier te veel van zichzelf vragen in bepaalde situaties. Ook komt het voor dat mensen een medische ingreep hebben gehad, waarna ze een functioneel neurologische stoornis ontwikkelen.

Heb me tig keer ingesmeerd en heb het gedronken en nooit ergens last van gehad. De 3% FOODGRADE uiteraard.

Staat er dat jij dat moet doen ? Er staat : topisch toedienen kan. En mss zijn jouw neurologische klachten wel van andere aard ?
Ik kom dit vb tegen : Neurologische klachten kunnen aangeboren zijn of veroorzaakt worden door ziektes en aandoeningen, en door alcoholisme. We weten dat stress en spanning een rol spelen bij het ontstaan van de klachten. Het kan zijn dat mensen op de één of andere manier te veel van zichzelf vragen in bepaalde situaties. Ook komt het voor dat mensen een medische ingreep hebben gehad, waarna ze een functioneel neurologische stoornis ontwikkelen.
Nog een keer een reactie.
Er staat inderdaad "topisch toedienen kan zeker!" Sorry, maar het kan niet bij elke aandoening en zeker niet bij iedereen. Op een tumor zeker geen h202 smeren. Daarna en kreeg ik de neurologische klachten met een soort, zwart beeld (dat ik dus minder zie). Duizelingen, meer pijn in spieren/armen dan ervoor.
Zo'n advies is wellicht voor sommige aandoeningen prima. Maar "topisch toedienen kan zeker" is te simplistisch. Het kan niet voor elke aandoening en niet bij iedereen. Men moet hier zeer voorzichtig mee zijn.

@JVG: sorry, u gaat op een heel ander spoor met mogelijke oorzaken van neurologische klachten maar daar kan ik niet zoveel mee.

Nog een keer een reactie.
Er staat inderdaad "topisch toedienen kan zeker!" Sorry, maar het kan niet bij elke aandoening en zeker niet bij iedereen. Op een tumor zeker geen h202 smeren. Daarna en kreeg ik de neurologische klachten met een soort, zwart beeld (dat ik dus minder zie). Duizelingen, meer pijn in spieren/armen dan ervoor.
Zo'n advies is wellicht voor sommige aandoeningen prima. Maar "topisch toedienen kan zeker" is te simplistisch. Het kan niet voor elke aandoening en niet bij iedereen. Men moet hier zeer voorzichtig mee zijn.

@JVG: sorry, u gaat op een heel ander spoor met mogelijke oorzaken van neurologische klachten maar daar kan ik niet zoveel mee.
Begrijpend lezen ??

Vuur kan zeker met water gedoofd worden, maar een vuur met olie doof je best met bluspoeder.. Zeker wordt hier gebruikt als bijwoord.

Dat van die neurologísche klachten laten we maar even terzijde, was nl. Ironisch bedoeld.

Prettig jaareinde.

Begrijpend lezen ??

Vuur kan zeker met water gedoofd worden, maar een vuur met olie doof je best met bluspoeder.. Zeker wordt hier gebruikt als bijwoord.

Dat van die neurologísche klachten laten we maar even terzijde, was nl. Ironisch bedoeld.

Prettig jaareinde.
prettig begin

• Leuk
Waarderingen: JVG
Ik bestelde destijds H2O2 35% bij Hinmaijer maar dat gaat niet meer.

Iemand hier ervaring met een andere goede leverancier aub ?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan